شعرای آیینی کشور «در عزای شمس الشموس(ع)» به سوگ می‌نشینند

ایکنا , 25 آذر 1393 ساعت 13:17

شب شعر «در عزای خورشید» همزمان با فرارسیدن ایام شهادت امام هشتم(ع) با حضور شاعران آیینی استان و کشور ۲۵ آذرماه در مشهد برگزار می‌شود.


علی ثابت‌نیا، مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی گفت: شب شعر «در عزای خورشید» همزمان با فرارسیدن ایام شهادت امام هشتم(ع) با حضور شاعران آیینی مشهد و کشور، ۲۵ آذرماه ساعت ۱۷:۳۰ در آمفی تئاتر پردیس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دومین شب شعری است که با حضور شعرای آیینی کشور برگزار می‌شود، افزود: این شب شعر به همت انجمن ادبی رضوی مؤسسه آفرینش‌های هنری و با مشارکت کانون شعر و ادب دانشگاه فردوسی برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با اشاره به اسامی شاعرانی که قرار است در این شب شعر به قرائت اشعار خود بپردازند، بیان کرد: سعید بیابانکی، محمود حبیبی‌کسبی و محمدجواد شاه‌مرادی از تهران و محمدجواد غفورزاده‌شفق، غلامرضا شکوهی و هادی جان‌فدا از مشهد از جمله شاعران آیینی هستند که به شعرخوانی می‌پردازند.

ثابت‌نیا با اعلام اینکه یک فراخوان شعر با محوریت امام رضا(ع) از سوی دانشگاه فردوسی در سطح دانشگاه‌های مشهد برگزار شده است که پنج نفر از برگزیدگان فراخوان نیز در این شب شعر به شعرخوانی خواهند پرداخت، عنوان کرد: انجمن ادبی رضوی ‌تلاش دارد تا استعدادهای بالقوه و جوان را در این حوزه شعر آیینی شناسایی و‌ شکوفا کند.


کد مطلب: 22394

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22394/شعرای-آیینی-کشور-عزای-شمس-الشموس-ع-سوگ-می-نشینند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir