جامع‌ترین نرم‌افزار زیارت عتبات عالیات منتشر شد

ایکنا , 29 آذر 1393 ساعت 9:59

جامع‌ترین نرم‌‌فزار زیارت عتبات عالیات توسط مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان منتشر شد.


جامع‌ترین نرم‌افزار زیارت عتبات؛ گنجینه‏‌اى ارزشمند درباره شیوه زیارت خاندان عصمت و طهارت(ع) بوده که شامل آداب زیارت نجف، کربلا، کاظمین، سامرا، معرفی کشور عراق و خصوصیاتش، معرفی تمام اماکن متبرکه کشورعراق، دارای تمامی احکام و آداب زیارت و به همراه کتاب کامل‌الزیارات است.

موضوع‏ نرم‌افزار کامل‌الزیارات مجموعه روایاتى از ائمه(ع) درباره شیوه زیارت حضرت رسول خدا(ص) و دیگر امامان و امامزادگان(ع) و ثواب و فضل آن است.

از ویژگی‌هاى مهم این نرم‌افزارتوثیق عام روات آن است یعنى ابن قولویه در آغاز کتاب تمام روات آنرا توثیق کرده و این کمکى بزرگ براى توثیق بسیارى از روات شیعه است.

این نرم‌افزار از معتبرترین کتاب‌‏هاى روایى شیعه است که در طول هزار سال که از زمان نگارش آن مى‌گذرد پیوسته مورد توجه علما و فقهاى شیعه واقع شده و روایات آن در منابع مهم روایى شیعه نقل شده و به آنها استناد شده است.

این نرم‌افزار داراى موضوعاتى همچون ثواب زیارت حضرت رسول(ص)، آگاهى فرشتگان از شهادت امام حسین(ع)، چگونگى نماز در حرم امام حسین(ع)، شیوه زیارت حرم امام موسى کاظم(ع) و امام جواد(ع) و شیوه زیارت ائمه(ع) است.

کاربران برای دریافت این نرم‌افزار می‌توانند اینجا را کلیک کنند. همچنین برای مشاهده سایت مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان به نشانی www.hozeh.org مراجعه کنند.


کد مطلب: 22424

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22424/جامع-ترین-نرم-افزار-زیارت-عتبات-عالیات-منتشر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir