تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۸
۰
کد مطلب : ۲۲۴۵۸

تأیید صلاحیت ۱۲ نامزد انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی کاشان

تأیید صلاحیت ۱۲ نامزد انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی کاشان
حجت‌الاسلام سیدعبدالصاحب حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: پس از تشکیل نشست کمیته تأیید صلاحیت ستاد سومین دوره انتخابات کانون مداحان شهرستان کاشان، صلاحیت ۱۲ داوطلب عضویت در این کانون تأیید شد.

وی افزود: زمان‌بندی ثبت‌ نام بر اساس دستورالعمل سازمان تبلیغات اسلامی از ۱۲ مهر تا ۱۲ آبان‌ماه تعیین شده و مقرر شده بود پس از ثبت‌ نام، ستاد انتخابات و کمیته تأیید صلاحیت داوطلبان تشکیل و اسامی نامزدهای نهایی تا ۳۰ آذر‌ماه به کمیته استانی ابلاغ شود.

رئیس ستاد انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی شهرستان کاشان اظهار کرد: انتخابات این کانون هر سه سال یک بار با حضور تمام مداحان برگزار می‌شود و با توجه به جمعیت جامعه مداحان کاشان، شورایی متشکل از هفت عضو اصلی و دو نفر علی‌البدل به‌‌عنوان کانون مداحان و شاعران آئینی شهرستان انتخاب می‌شوند.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: جذب و آموزش نیروهای مستعد، سازماندهی و صدور کارت شناسایی، ارتقای معرفتی و علمی مداحان از طریق آموزش‌های تخصصی، تغذیه فکری مناسب به مداحان، نظارت بر نحوه عملکرد و ویژگی‌های فنی و شأنی مداحان، آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی حوزه مداحی از مهم‌ترین مأموریت‌های کانون مداحان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، تعداد مداحان و شاعران آئینی ساماندهی شده شهرستان کاشان را ۳۴۱ نفر اعلام کرد و افزود: کارت موقت شناسایی کلیه مداحان و شاعران آئینی شهرستان ویژه اخذ رأی صادر شده و در هفته آینده توزیع خواهد شد.

حسینی با اشاره به اینکه این کارت تنها تا پایان اخذ رأی اعتبار دارد، بیان کرد: مداحان و شاعران آئینی با ارائه این کارت می‌توانند در حوزه اخذ رأی حضور پیدا کنند و آراء خود را به صندوق بریزند.

وی یادآور شد: سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی شهرستان کاشان همزمان با سراسر کشور، روز جمعه، ۱۲ دی‌ماه جاری در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی کاشان برگزار خواهد شد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما