تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۳
۰
کد مطلب : ۲۲۴۶۸

هزینه خدمات‌رسانی شهرداری به زائران کربلای معلی حداقل ممکن بود

هزینه خدمات‌رسانی شهرداری به زائران کربلای معلی حداقل ممکن بود
حجت‌الاسلام میثم امرودی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران درباره احتمال نارضایتی برخی از شهروندان از خدمات‌رسانی شهرداری تهران به زائران کربلای معلی‌،‌ اظهار داشت: بیشترین زائران ایرانی در کربلا را تهرانی‌ها تشکیل داده است آیا اشکالی ندارد که همه حجم زحمت را به دوش استان‌ها وشهرهای فقیر آن منطقه بگذاریم؟

وی ادامه داد: تشخیص این مسئله را مردم به شورای شهر واگذار کرده‌‌اند و نمایندگان مردم در شورای شهر درباره آن تصمیم می‌گیرند بنابراین آنچه مصوب می‌کنند قانونی و آنچه قانونی است،‌ شرعی نیز خواهد بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه آیا باید برای هرکاری رفراندوم برگزار کنیم که به زائران کمک کنیم یا خیر؟ تصریح کرد: گاهی می‌بینیم این پرسش را مطرح می‌کنند که شهردار را مردم انتخاب کنند یا خیر؛ به عقیده بنده تحقیق چنین امری به نوعی نادیده گرفتن شورای شهر است. اعضای این شورا مستقیماً از سوی مردم انتخاب می‌شوند و طبیعتاً هر اقدامی که قرار است در شهر رخ دهد منوط به مصوبه شورای شهر است که در واقع نظر نظر مردم محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:برای ارائه خدمات به زائران سعی شد از امکانات موجود شهرداری استفاده شود؛ نیروها نیز جز در موارد خاص به صورت داوطلب بوده‌اند.علاوه بر این فکر می‌کنم هزینه‌های صورت گرفته بسیار پایین باشد چراکه هم مبلغ برآورد شد رقم خاصی نیست و هم فکر می‌کنم در مجموع هزینه‌ها به آن رقم نرسد چراکه قرار است از امکانات موجود استفاده شود.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما