تولید نرم‌افزار ویژه سوگواری محرم و صفر هیئت‌های مذهبی کاشان

ایکنا , 3 دی 1393 ساعت 10:45

مهدی نادعلی گفت: نرم‌افزار ویژه سوگواری محرم و صفر هیئت‌های مذهبی کاشان با تکیه بر کیفیت عزاداری‌های هیئت‌های مذهبی تولید خواهد شد.


مهدی نادعلی، مدیر رفاهی، تفریحی شهرداری کاشان در آئین اختتامیه مسابقه فرهنگی، هنری «سفینة‌النجاة» اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی که توسط سازمان رفاهی، تفریحی شهرداری کاشان برگزار می‌شود، قابلیت اجرا در مراکز شهر، تکایا و حسینیه‌ها را دارد.

وی، ضمن اشاره به برگزاری اینگونه برنامه‌ها در فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ و مکان‌های وابسته به سازمان رفاهی، تفریحی شهرداری افزود: نگاه و رویکرد شهرداری در اجرای برنامه‌ها به شهروندان و برای مردم است.

به گفته این مسئول، برگزاری مسابقه فرهنگی، هنری سفینة‌النجاة، به تصویر کشیدن کاشان در قالب اجرای سوگواری‌ها، عزاداری‌ها و ترویج فرهنگ عاشورایی و زنده نگه داشتن محرم و صفر است.

نادعلی، ضمن یادآوری این مسابقه در سه بخش عکس، فیلم و خاطره اظهار کرد: برگزاری این ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری با هدف به تصویر کشیدن هیئت‌های مذهبی و سوگواری‌های مردم در طول سال به‌ویژه محرم و صفر در قالب یک نرم‌افزار تهیه و تولید خواهد شد.

وی، برطرف کردن نقاط ضعف و تکمیل نقاط قوت در اجرای مراسم‌ها و برگزاری بهترعزاداری‌ها در هیئت‌های مذهبی کاشان را از دیگر موارد مهم تهیه این نرم‌افزار برشمرد.

به گفته مدیرامل سازمان رفاهی، تفریحی شهرداری کاشان، رکابزنی تیم دوچرخه‌سواری این سازمان به طول ۱۳۰۰ کیلومتری از مشهد اردهال تا مشهدالرضا(ع) همراه با عشق و ارادت به ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، تولید و ساخت ویژه‌ برنامه «پا در رکاب دوست» را به همراه داشت.


کد مطلب: 22487

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22487/تولید-نرم-افزار-ویژه-سوگواری-محرم-صفر-هیئت-های-مذهبی-کاشان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir