تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۴
۰
کد مطلب : ۲۲۴۹۸

شناسایی و ساماندهی حدود 2 هزار مداح در استان گیلان

شناسایی و ساماندهی حدود 2 هزار مداح در استان گیلان
حجت‌الاسلام جمال یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری دوره های آموزش مداحی نوجوانان و جوانان، اظهار کرد: تعمیق بینش و پایه ریزی تفکر صحیح در نوجوانان و جوانان برای مقابله با آسیب های روانی و فرهنگی که ممکن است در سنین بالاتر گریبان گیر آن ها شود و همچنین جهت دهی مثبت به احساسات و دادن دل گرمی به آنان به منظور ایجاد توانایی و قدرت تحمل انتقاد از اهداف این سازمان در برگزاری اینگونه دوره های آموزشی است.

وی به وظایف سنگین و حساس مداحان اشاره کرد و افزود: آشنا کردن نوجوانان و جوانان با توطئه های سیاسی و راه های تهاجم فرهنگی، به منظور پیشگیری و مقابله با آسیب های روانی ناشی از انحرافات اخلاقی و عقیدتی نیاز جدی و ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، به برگزاری سومین دوره انتخابات کانون مداحان در سطح استان همزمان با سراسر کشور در ۱۲ دی ماه ۹۳ پرداخت و گفت: تعداد ۲۶۶ مداح گیلانی جهت شرکت در سومین دوره انتخابات کانون مداحان استان ثبت نام کرده و اکنون مشغول تبلیغات انتخاباتی هستند.

وی یکی از وظایف مهم کانون مداحان را شناسایی و ساماندهی مداحان برشمرد و خاطرنشان کرد: تاکنون با همکاری کانون مداحان استان تعداد هزار و ۹۳۲ مداح که ۱۶۰ نفر از آنها بانوان هستند شناسایی و ساماندهی شدند.

حجت الاسلام یاری در پایان یادآور شد: تعداد منتخبین در شهرستان ها و مرکز استان ۱۱۸ نفر هستند که ۸۴ نفر اصلی و ۳۴ نفر علی البدل خواهند بود.
مرجع : ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما