آغاز به کار جشنواره آیات و نغمات نبوی از سوی رادیو قرآن

ایکنا , 6 دی 1393 ساعت 9:45

شیوه‏ شرکت و آیین‌نامه داوری مسابقه بزرگ «آیات و نغمات نبوی در موضوع مدح پیامبر اعظم(ص)» از سوی رادیو قرآن اعلام شد.


شبکه رادیویی قرآن با توجه به اهمیت تعامل با مخاطبان ارجمند از اقشار مختلف جامعه و نیز ایجاد نشاط معنوی در جامعه، با شعار «رادیو قرآن، فرصتی برای انس بیشتر با کلام وحی» ارتباط دوسویه با شنوندگان را همواره به عنوان یکی از مهمترین موضوعات در دستور کار خود قرار داده است.

بر این اساس رادیو قرآن، تاکنون برنامه‏‌ها، جشنواره‌‏ها و مسابقات متعددی را در حوزه قرائت، حفظ و مفاهیم نورانی قرآن کریم ویژه گروه‏‌های سنی مختلف برگزار کرده که با مخاطب میلیونی همراهی شده است.

از این‌رو، رادیو قرآن همزمان با آغاز ماه مبارک ربیع‏‌الاول و سالروز ولادت با سعادت رسول مهربانی و رحمت، حضرت محمد مصطفی(ص)، ضمن ارج نهادن همراهی و مشارکت همیشگی و فعالانه عموم علاقه‌مندان به‌ویژه جامعه قرآنی کشور، قصد دارد این بار «مسابقه بزرگ آیات و نغمات نبوی در موضوع مدح پیامبر اعظم(ص)» را برپا و از همه دوستداران قرآن کریم شامل قاریان، گروه‏‌های تواشیح و مدیحه‏‌سرایی و مبتهلان دعوت می‏‌کند تا با ارسال آثار خود در این طرح فراگیر و ملی شرکت کنند.

این مسابقه به همت گروه محافل و مسابقات رادیو قرآن از چهارشنبه ۳ دی آغاز شده تا ۱۲ بهمن ادامه خواهد داشت. بدیهی است آثاری که پس از تاریخ ۱۲ بهمن سال جاری به دبیرخانه جشنواره برسد، در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.

علاقه‌مندان شرکت در مسابقه می توانند آثار خود را از طریق یکی از روش های زیر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند:
۱۱- سایت رادیو قرآن
۲- پست الکترونیکی رادیو قرآن به آدرس radioquran@irib.ir
۳- ارسال لوح فشرده آثار به آدرس پستی: تهران خیابان ولیعصر خیابان بلال سازمان صدا و سیما، ساختمان شهدای رادیو، طبقه چهارم، اتاق شماره ۳۶، روابط عمومی رادیو قرآن صندوق پستی ۵۴۶۳-۱۹۳۹۵ .
لازم به ذکر است، اسامی برگزیدگان ۲۲ بهمن ماه همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس رادیو قرآن اعلام خواهد شد.

برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این مسابقه اینجا را کلیک کنید.


کد مطلب: 22505

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22505/آغاز-کار-جشنواره-آیات-نغمات-نبوی-سوی-رادیو-قرآن

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir