تاریخ انتشار
شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰
۰
کد مطلب : ۲۲۵۱۰

مداحی ترکیبی از علم، هنر و اخلاق است

مداحی ترکیبی از علم، هنر و اخلاق است
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی،حجت‌الاسلام صفر قربان پور درنشست بسیج مداحان با مدیر کل تبلیغات اسلامی که در دفتر معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل انجام شد افزود:سازمان تبلیغات اسلامی برای ساماندهی کلیه مداحان در سطح کشور اقدام به تشکیل کانون مداحان در استان ها کرد که با برگزاری انتخابات اعضای این کانون ها مشخص شده اند و باید گفت تاکنون موفق عمل کرده اند.

وی اظهارکرد: تشکیل بسیج مداحان هم یک تلاش بزرگ برای یک تشکل و قشر با عنوان مداح است که می توانند یک بسیجی واقعی در این قشر باشند و وجود آن در استان ها باعث ایجاد همدلی برای مداحان است.

قربان پور تصریح کرد: باید بین کانون مداحان و بسیج مداحان به گونه ای عمل شود که دوگانگی به وجود نیاید و دو هدف انجام شود و هم افزائی و همدلی بین این دو قشر به وجود آید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ابراز داشت: می توانیم با اجرای برنامه های مشترک هزینه اجرای خیلی از برنامه ها را با هم تقسیم کنیم و به خوبی جزئیات را انجام دهیم.وی بیان کرد:لازمه این برنامه ریزی این است که همدلی و وفاق در این دو تشکل به وجود؛آید که قطعا به همین گونه خواهد بود.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برای برنامه های مداحی باید به گونه ای مشترک عمل شود و با این وجود است که وفاق و همدلی بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

گفتنی است، این نشست با حضور حجت‌الاسلام صفر قربان پور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی،حجت‌الاسلام داود چمانی معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل،حجت‌الاسلام مجید احمدی کارشناس تشکل های دینی اداره کل،مهدی رضائیان کارشناس روابط عمومی و پیگیری حوزه مدیریت اداره کل و اعضای بسیج مداحان استان مرکزی در دفتر معاونت فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل برگزار شد.

مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما