برگزاری انتخابات کانون مداحان با حضور حداکثری مداحان و شاعران

ایسنا , 7 دی 1393 ساعت 9:13

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی باید با حضور حداکثری مداحان و شاعران برگزار شود.


حجت‌الاسلام سید حسین گلمیرزاده با اشاره به وظایف مداحان و شاعران آیینی اظهار کرد: مداحی یک شغل نیست و بلکه هنری است که می تواند اثرگذاری خوبی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

وی کانون مداحان را برای ساماندهی بهتر مداحان و شاعران دانست و افزود: انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی باید با حضور حداکثری مداحان و شاعران برگزار شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خاطر نشان کرد: کاندیداها می توانند در مدتی که تعیین شده است به تبلیغات و معرفی خود بپردازند و از فعالیت های غیر قانونی پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات، کاندیداها و همچنین شرکت کنندگان در انتخابات باید در چارچوب اساسنامه و دستورالعمل های کانون مداحان و شعرای آیینی که توسط سازمان تبلیغات اسلامی ابلاغ شده است، عمل کنند.

حجت‌الاسلام گلمیرزاده با اشاره به زمان برگزاری انتخابات به صورت همزمان در سراسر کشور، یادآور شد: سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی روز جمعه ۱۲ دی ماه در مرکز استان و شهرستان های تابعه به طور همزمان برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 22525

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22525/برگزاری-انتخابات-کانون-مداحان-حضور-حداکثری-شاعران

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir