آغاز ثبت‌نام حج عمره ویژه نخبگان و استعدادهای برتر

ایکنا , 7 دی 1393 ساعت 13:02

صبح امروز رئیس ستاد حج عمره بنیاد ملی نخبگان از آغاز ثبتنام اولیه حج عمره ویژه نخبگان و استعدادهای برتر تا ۱۴ دی‌ماه خبر داد.


رئیس ستاد حج عمره بنیاد ملی نخبگان با اشاره برنامه‌های متنوع فرهنگی پیش‌بینی شده در سال جاری برای نخبگان و استعدادهای برتر در سطح ملی گفت:‌ به لطف و عنایت پروردگار سبحان سهمیه عمره ویژهی نخبگان و استعداد های برتر از سازمان حج و زیارت توسط بنیاد ملی نخبگان دریافت شده است.

اخوان‌علوی افزود: متقاضیان حج عمره نخبگان و استعداد های برتر می توانند تا ۱۴دی ماه سال جاری اقدام به ثبت نام اولیه نمایند.

رئیس ستاد حج عمره بنیاد ملی نخبگان ادامه داد: مشمولین این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به درگاه مربوطه در وبگاه بنیاد ملی نخبگان و بنیاد نخبگان استان قم کاربرگ‌های ثبت نام اولیه را تکمیل نمایند.

عضو کارگروه فرهنگی بنیاد ملی نخبگان به دستور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در خصوص هزینه حج عمره نخبگان اشاره کرد و افزود: بر اساس این تدبیر برای افراد شاغل به تحصیل ۸۰ درصد و برای غیر شاغلین به تحصیل ۷۰ درصد مبلغ اعلام شده از سوی سازمان حج و زیارت به عنوان کمک هزینه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: اولویت پذیرفته‌شدگان در این دوره مانند سال‌های قبل بر اساس سال افتخار خواهد بود و نتیجه پس از قطعی‌شدن از طریق درگاه‌های مربوطه به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اخوان تصریح کرد: ثبت‌نام در دو گروه فردی و متاهلی صورت می‌گیرد و به منظور رفاه حال نخبگان و استعداد‌های برتر تاریخ‌های اعزام در بهترین زمان ممکن خواهد بود.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم بیان کرد: سهیمه امسال ۳۵۶ نفر است که در غالب دو کاروان متاهلی و یک کاروان مجردی اعزام خواهند شد.

سپس رئیس ستاد حج عمره بنیاد ملی نخبگان اعزام‌های انجام گرفته از سوی بنیاد ملی نخبگان در سال‌های گذشته را تشریح کرد و بیان داشت: بیش از دو هزار و سیصد نفر از نخبگان و استعداد‌های برتر طی پنج سال اخیر به عمره مشرف شده و از برکات معنوی آن بهره برده اند.


کد مطلب: 22543

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22543/آغاز-ثبت-نام-حج-عمره-ویژه-نخبگان-استعدادهای-برتر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir