بازار گرمی مدعيان دروغين در مراسم اعتکاف

شیعه آنلاین , 1 مرداد 1387 ساعت 17:17

مراسم معنوی اعتکاف امسال در برخی مناطق به صحنه بازار گرمی برخی مدعيان دروغين تبديل شد که با هوشياری ماموران امنيتی، تعدادی از اين افراد بازداشت شدند.


به گزارش خيمه، به عنوان نمونه در يكي از مساجد بزرگ غرب تهران فردی با حضور در جمع معتکفان خود را مدعی نزول کرامت معرفی و با سوء استفاده از سادگی مردم  به‌ويژه جوان‌ها به طرح افکار واهی مشغول بود و ادعا می کرد با ائمه(ع) در ارتباط است!

وی همچنين برای جلب توجه مردم عنوان کرده بود با عنايت خاص ائمه(ع) قادر است برای همه موجودات جاندار و بي‌جان از جمله عروسک‌ها نماز بخواند تا مورد کرامت قرار بگيرند!

سادگی و پاک قلبی برخی شهروندان حاضر در اين مراسم به حدی بوده که در حين طرح اين ادعاها که با هنرمندی و حس خاصی مطرح می‌شد، برخی حاضران منقلب شده و با گريه و زاری سعی در متبرک کردن خود و طرح حاجات داشته‌اند!

با هوشياری معتکفان و ماموران امنيتی اين مدعی دروغين بازداشت شد و درحال حاضر بازجويی از او برای آگاهی از تخلفات، جرايم و کلاهبرداری‌های احتمالی ديگر ادامه دارد. 

مراسم معنوی اعتکاف، ‌در سال‌های اخير رواج بی‌نظيری در کشور داشته و به ويژه جوانان رغبت فوق‌العاده‌ای برای حضور در اين مراسم که به مدت سه شبانه‌روز در مساجد برگزار می‌شود،‌از خود نشان داده‌اند.


کد مطلب: 2256

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/2256/بازار-گرمی-مدعيان-دروغين-مراسم-اعتکاف

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir