آیین های مذهبی یزد باید از آسیب ها مصون بماند

سازمان تبلیغات اسلامی , 8 دی 1393 ساعت 11:52

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به سنت های اصیل یزد در مراسم های مذهبی گفت: با آموزش های لازم از سوی تبلیغات اسلامی، آیین های مذهبی یزد باید از آسیب ها مصون بماند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی در دیدار علیرضا هوشیار معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، حجت‌الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده معاون امور مجلس و استان ها و مدیرکل حراست سازمان تبلیغات اسلامی با کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، اظهار داشت: یکی از ظرفیت های استان یزد، سوابق مذهبی و مراسم های عزاداری آن است که باید از این ظرفیت به خوبی بهره گرفت.

وی با اشاره به تغییراتی که به مرور زمان در مناطق مختلف رخ داده است، بیان کرد: یزد نیز از این تغییرات مصون نیست اما باید تلاش کنیم با ارائه آموزش و شناسایی آسیب ها و معرفی آنها، مانع ایجاد آسیب در مراسم های سنتی عزاداری یزد شویم.

حسینی کوهستانی در بخش دیگری از سخنان خود از مدارس صدرا به‌عنوان یکی دیگر از ظرفیت های استان یزد یاد کرد و افزود: در حال حاضر ۶۵۰ دانش آموز در مدارس صدرای یزد تحصیل می‌کنند و اگر فقط دو تا سه دانش آموز از میان آنها به انسان های اندیشمند و عالمان دینی تبدیل شوند، برای یزد کافی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های عمرانی انجام شده در استان یزد ضمن قدردانی از تلاش هایی که در گذشته انجام شده است، بیان کرد: به جز مرکز استان، هیچ یک از ادارات شهرستانی استان یزد ساختمان اداری نداشتند اما اکنون در همه شهرستان ها به جز بهاباد که شهرستانی تازه تاسیس است، ساختمان اداری احداث شده است.

معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز در این جلسه با بیان این که اخلاص در کارها باید سرلوحه باشد، اظهار داشت: کارهایی که در مسیر رضای حق انجام شود، اثرگذار است.

حجت‌الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی می تواند با همین امانات کم در جبهه نظام اثربخش باشد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی تبلیغات اسلامی کشور نیز در این جلسه به سئوالات کارکنان تبلیغات اسلامی استان یزد در مورد مسائل اداری و مالی پاسخ داد.


کد مطلب: 22561

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22561/آیین-های-مذهبی-یزد-باید-آسیب-مصون-بماند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir