۲۴۵ نفر نامزد سومین دوره انتخابات کانون مداحان آذربایجان شرقی

سازمان تبلیغات اسلامی , 9 دی 1393 ساعت 9:26

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری سومین دوره انتخابات کانون شعرا و مداحان استان خبر داد و افزود: ۲۴۵ نفر نامزد سومین دوره انتخابات در استان هستند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی،حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: هدف از برگزاری این انتخابات، نظارت بر عملکرد آنها و برگزاری برنامه های آموزشی برای رشد نیروهای مستعد و آسیب شناسی و آسیب زدایی جهت رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: درانتخابات کانون شعرا و مداحان در شهرهایی که دارای ۲۰۰ نفر مداح و شاعرهستند، پنج نفر به‌عنوان عضو اصلی و دو نفر به‌عنوان عضو علی البدل، درشهرهای ۴۰۰ نفر هفت نفر به‌عنوان عضو اصلی و سه نفر به‌عنوان عضو علی البدل، در شهرهای یک هزار و ۵۰۰ نفر ۹ نفر اعضای اصلی و سه نفر عضو علی البدل و در شهرهای با بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر شاعر و مداح، ۱۱ نفر اعضای اصلی و پنج نفر به‌عنوان عضو علی البدل انتخاب خواهند شد.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در کلانشهر تبریز ۱۱ نفر به‌عنوان عضو اصلی و پنج نفر به‌عنوان عضو علی البدل و همچنین در شهرستان های مراغه و شبستر هفت نفر به‌عنوان اصلی و سه نفر به‌عنوان عضو علی البدل انتخاب خواهند شد.

حجت‌الاسلام اسکندری با بیان اینکه در انتخابات کانون مداحان آذربایجان شرقی ۲۴۵ نفرانتخاب خواهند شد، در خصوص زمان انتخابات کانون شعرا و مداحان آذربایجان شرقی نیز گفت: این انتخابات همزمان با سراسر کشور ۱۲ دی ماه امسال در تبریز از ساعت هشت صبح تا چهار بعد از ظهر در مسجد اندبیلی ها و در شهرستان ها از هشت صبح تا ۱۲ ظهر در اداره های تبلیغات اسلامی و مساجد برگزار می‌شود.


کد مطلب: 22570

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22570/۲۴۵-نفر-نامزد-سومین-دوره-انتخابات-کانون-مداحان-آذربایجان-شرقی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir