تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۵
۰
کد مطلب : ۲۲۵۹۱

سومین دوره انتخابات کانون شعرای آئینی رباط کریم برگزار می‌شود

سومین دوره انتخابات کانون شعرای آئینی رباط کریم برگزار می‌شود
منوچهر جلیلی، مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم گفت: انتخابات سومین دوره کانون مداحان و شعرای آئینی رباط کریم جمعه ۱۲ دی‌ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب و شایسته این انتخابات ایجاد شده، عنوان کرد: با عنایت به بررسی صلاحیت کاندیدای ثبت‌نامی سومین دوره انتخابات کانون مداحان، تعداد ۲۱ نفر پس از بررسی مدارک و سوابق، تأیید صلاحیت شدند.

جلیلی به ضوابط این انتخابات اشاره و افزود: هر مدّاح و شاعری که دارای کارت موقت مداحی و شاعر آیینی است، می‌تواند فقط یک رأی بدهد و مداح و شاعر جهت رأی دادن باید در محل انتخابات شخصا حضور یابند و هر رأی‌دهنده می‌تواند به تعداد اعضای مصوّب کانون مدّاحان و شعرای آیینی کاندیدا انتخاب کند.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم متذکر شد: مداحانی که تأیید صلاحیت شده‌اند تا ۱۰ دی‌ماه جاری می‌توانند در مجمع‌الذاکرین، مراکز آموزش مداحی و هیئت‌های مذهبی به تبلیغ بپردازند و تبلیغات در روز انتخابات ممنوع است.

جلیلی عنوان کرد: فراخوان و دعوت از مداحانی که کارت موقت و دائم برای آنها صادر شده برای حضور در پای صندق رأی و انتخابات از طریق مصاحبه و اطلاعیه در جراید، مطبوعات و رسانه‌های محلی، سایت‌ها و پیامک اطلاع‌رسانی شده است.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم از مداحان و شعرا آئینی خواست تا در این انتخابات حضور پرشور بهم رسانند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما