تأثیر کانون مداحان و شعرای آیینی در پویایی فعالیت های فرهنگی

سازمان تبلیغات اسلامی , 10 دی 1393 ساعت 11:00

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بر نقش نقش کانون مداحان و شعرای آیینی در پویایی فعالیت های فرهنگی تأکید کرد.


به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی در ششمین نشست مدیران با یادآوری اهمیت تشکیل یک کانون مداحان و شعرای آیینی پویا در سطح استان و نقش آفرینی آن در فعالیت های فرهنگی از مدیران تبلیغات اسلامی خواست برای برگزاری انتخابات شایسته تلاش کنند.

وی افزود: با اجرای صحیح آیین نامه انتخابات ازبرخی حساسیت ها در برگزاری آن می کاهد.

اروجی برگزاری نشست با طلاب و روحانیون استان مقیم قم با حضور مدیران را برای هم اندیشی و هم افزایی در امور تبلیغی را موثر دانست.

وی همچنین بر برگزاری همایش مبلغات و مداحان خواهر در شهرستان ها را در سه ماه پایانی سال تأکید کرد.

اروجی روحانیون مستقر را بازوی اداره در نقاط دور افتاده استان در امور تبلیغی برشمرد و برگزاری نشست های فصلی روحانیون مستقر را یادآور شد.

وی با بیان تدوین وابلاغ معیارهای ارزیابی موسسات و خانه های قرآنی، تشکیل گروه های ارزیاب و بازدید از این موسسات قرآنی و حذف مراکز غیر فعال را مورد تأکید قرار داد.

اروجی گفت: دوره های تخصصی آموزش مدیریت ویژه مدیران موسسات قرآنی باید برگزار شود.

وی تدوین دستورالعمل تشکیل مجمع قرآنیان در مراکز شهرستان ها را مورد یادآوری قرار داد.

در این نشست حجت‌الاسلام سید محمد میربد معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی استان بر برگزاری منظم جلسات ستاد ساماندهی شئون فرهنگی، شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و ارسال صورتجلسه آن تأکید کرد.

محمدرضا رستگار معاون اداری و مالی بر پیگیری روند مستند سازی املاک و تعامل با دارات و نهادها، آراستگی محیط و انضباط اداری تأکید کرد.

گفتنی است ششمین نشست مدیران تبلیغات اسلامی استان با حضور مدیر کل، معاونین و روسای ادارات شهرستانی روز یکشنبه هفتم دی ماه ۹۳ با محوریت برگزاری سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی در شهرکرد برگزار شد.


کد مطلب: 22593

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22593/تأثیر-کانون-مداحان-شعرای-آیینی-پویایی-فعالیت-های-فرهنگی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir