۱۴۸نفر کاندایدای سومین دوره انتخابات کانون مداحان وشعرای آیینی لرستان شدند

سازمان تبلیغات اسلامی , 10 دی 1393 ساعت 11:40

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از کاندیداتوری ۱۴۸ در سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شعرای آئینی این استان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام غلامی،معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت: کانون مداحان وشعرای آئینی تشکلی است که ازمنتخبان مداحان وشعرای آیینی بر اساس فرایندی خاص تعییین می شوند و تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی به تدبیر امور مداحان وشعرای آئینی بر اساس اهداف وماموریت‌های مندرج در اساس نامه کانون مداحان می پردازند.

وی زمان برگزاری سومین دوره انتخابات این کانون را ۱۲دی ۹۳اعلام کرد و افزود: ۱۴۸ نفر از مداحان وشعرای آیینی کاندیدای این دوره از انتخابات شده اند که از این تعداد۸۰نفراز آنها به‌عنوان عضو اصلی و اللبدل انتخاب و به مدت ۴ سال بعنوان کانون مداحان شهرستانهای تابع فعالیت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام غلامی اظهار داشت: از مجموع ۱۴۸ نفرصلاحیت ۴ نفر احراز نشده است.

غلامی فلسفه اصلی انتخابات کانون مداحان را ساماندهی مداحی در هیئات مذهبی و جلسات خانگی محافل عمومی دانست.

وی حمایت وپشتیبانی مادی و معنوی، برگزاری کارگاههای آموزشی،تغذیه فکری و حمایت از بسته های فرهنگی و تقویت بنیه دینی و اعتقادی مداحان را از جمله برنامه های این اداره کل از کانون مداحان دانست.

وی در پایان ۱۷دی تا ۲۴ دی ماه ۹۳ را مدت رسیدگی به شکایت و ۲۰ دی تا ۱۱ بهمن ماه را اعلام نتایج نهایی از سوی استان و ۱۳ تا ۳۰بهمن را تایید نهایی انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی از سوی مرکز عنوان کرد.


کد مطلب: 22597

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22597/۱۴۸نفر-کاندایدای-سومین-دوره-انتخابات-کانون-مداحان-وشعرای-آیینی-لرستان-شدند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir