تجلیل نمادین از 12 خادم حسینی در ویژه‌برنامه «خادم زوارالحسین(ع)»

13 دی 1393 ساعت 9:56

ویژه‌برنامه «خادم زوارالحسین(ع)» براي تجلیل از خادمان حضرت اباعبدالله در اربعین حسینی شامگاه چهارشنبه با حضور شهردار تهران، رئیس سازمان فرهنگی هنری و معاونان فرهنگی اجتماعی، حمل و نقل و خدمات شهری شهرداری تهران در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد.


به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در اين مراسم علاوه بر دكتر محمدباقر قالیباف و حجت‌الاسلام شهاب مرادی، حجت‌الاسلام میثم امرودی معاون اجتماعی و فرهنگی، جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل‎، مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری، شهرداران مناطق مختلف، کارکنان شهرداری تهران که در ایام اربعین حسینی در شهر کربلا به زائران خدمات‌رسانی کردند و مفاخر حسینی پرده عشاق حضور داشتند.

رسالت بوذری اجرای مراسم تقدير از خادمان زائران حرم حسينی را بر عهده داشت و بيش از ۱۵۰۰ نفر در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن گرد هم آمده بودند تا به صورت نمادین از ۱۲ نفر از كاركنان شهرداری تهران تجليل كنند. مداحی سيدمجيد بنی‌فاطمه و شعرخوانی سیدمحمدرضا برقعی در رثای اباعبدالله الحسين(ع) از دیگر بخش‌های این برنامه بود. ضمن اينكه حجج اسلام سیدمهدی طباطبایی و سیدابوالقاسم شجاعی درباره جایگاه واقعه عاشورا و امام حسین(ع) سخنرانی کردند.

حجت‌الاسلام طباطبایی در سخنان خود با اشاره به حضور پررنگ و موثر شهرداری تهران در مراسم اربعین گفت: حضور داوطلبانه كاركنان شهرداری تهران در مراسم اربعین کربلا و ارائه خدمات به زائران حسینی نمونه‌ای از مدیریت جهادی شهردار محترم تهران است. خادم آستان اباعبدالله بودن و خدمت‌رسانی به زائران آن حضرت توفیق بزرگی است که به حمدالله امسال به واسطه تدبیر دكتر قاليباف شهردار محترم تهران نصیب بسیاری از مشتاقان شد.

پخش نماهنگ‌هايي از حضور شهردار تهران در کربلا و ویژه‌برنامه «يك نذری ساده» از دیگر بخش‌های مراسم تقدير از خادمان زوار حرم كربلا بود. همچنین در این مراسم هیئت قدیمی صنف لباس‌فروشان، کانون مداحان اهل بیت و واعظین و ذاکرین اهل بیت(ع) از قالیباف تجلیل کردند.








کد مطلب: 22609

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22609/تجلیل-نمادین-12-خادم-حسینی-ویژه-برنامه-زوارالحسین-ع

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir