شرکت ۹۵۱ نفر در سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شعرای آئینی لرستان

سازمان تبلیغات اسلامی , 14 دی 1393 ساعت 11:13

معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از شرکت ۹۵۱ نفر در سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شعرای آئینی این استان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام غلامی، معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت: کانون مداحان امروز مهم‌ترین تشکل در حوزه مداحی است که توانسته به خوبی نقش ساماندهی، نظارت و ارتقای مداحان را در سطح کشور پیگیری کند.

وی ضمن اشاره به حضور ۹۵۱ مداح و شاعر آیینی در سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شعرای آئینی استان به‌عنوان رای دهندگان این دوره از انتخابات،خاطرنشان کرد: تمام شرایط برای برگزاری مطلوب در این انتخابات در استان تدارک دیده شده و همه دفاتر و نمایندگی های تبلیغات اسلامی در سراسر استان آماده برگزاری این انتخابات بودند.

وی افزود: از این تعداد ۱۴۸نفر کاندیدشدند که ۸۵ یه عنوان عضو اصلی و البدل انتخاب و معرفی شدند.

حجت‌الاسلام غلامی ضمن اشاره به شرایط داوطلبان و نامزدهای انتخاباتی این دوره تصریح کرد: بنا به دستورالعمل و آیین نامه ارسالی از سازمان مرکز التزام عملی به ولایت فقیه، تابعیت جمهوری اسلامی، رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی در اجتماع و حسن شهرت، عدم وابستگی به جریانت منحرف فکری، سکونت کامل درشهرستان و حوزه انتخابی و.. .... از شرایط نامزدهای انتخاباتی در این دوره از انتخابات است.

وی با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی اظهار داشت: ساماندهی مداحان و شاعران آیینی، تعیین ضوابط و مداحی، تغذیه فکری و طرح های آموزشی با هدف پرورش نیروهای مستعد، تعیین متولی خاص مداحان و شاعران، آسیب شناسی و آسیب زدایی مداحی و شعر از جمله اهداف برگزاری انتخابات کانون مداحان بوده است.


کد مطلب: 22650

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22650/شرکت-۹۵۱-نفر-سومین-دوره-انتخابات-کانون-مداحان-شعرای-آئینی-لرستان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir