تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۲
۰
کد مطلب : ۲۲۶۵۴

سومین دوره انتخابات کانون مداحان در رباط کریم برگزار شد

سومین دوره انتخابات کانون مداحان در رباط کریم برگزار شد
منوچهر جلیلی، مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم گفت: همزمان با برگزاری انتخابات کانون مداحان سراسر کشور، سومین دوره انتخابات کانون مداحان رباط کریم با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از مداحان و شعرا آئینی این شهرستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: تعداد ۲۱ نفر برای شرکت در انتخابات به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کرده بودند و ۷ نفر از این تعداد که بیشترین آراء را کسب کنند به عنوان اعضای اصلی انتخاب و معرفی می‌شوند.

این مسئول عنوان کرد: از وظایف اصلی کانون مداحان می‌توان حمایت از مداحان و شاعران آئینی، بیمه کردن مداحان و شاعران آئینی شهرستان، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مداحان و صدور کارت شناسایی مداحان اشاره کرد.

جلیلی با اشاره به حضور گسترده مداحان در این انتخابات، افزود: ساماندهی مداحان شهرستان و صدور کارت شناسایی برای آن‌ها از جمله اقداماتی است که این کانون با مدیریت و برنامه‌ریزی انجام داده و برای ۶۰ نفر از مداحان شهرستان تاکنون کارت شناسایی دائم صادر شده است.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم یادآور شد: همچنین در این انتخابات، جلال عباسی، مسئول حراست و مجد‌الاشرافی، مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز حضور داشتند و از نحوه برگزاری انتخابات بازدید کردند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما