آیت‌الله اراکی خبر داد:

رونمایی از فیلم «محمد(ص)» در کنفرانس وحدت اسلامی

ایکنا , 14 دی 1393 ساعت 12:01

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب در نشست خبری گفت: فیلم سینمایی «محمد(ص)» ساخته مجید مجیدی برای اولین بار در کنفرانس وحدت اسلامی به نمایش درخواهد آمد.


آیت‌الله اراکی، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب در نشست خبری کنفرانس وحدت اسلامی که روز گذشته ۱۳ دی‌ماه در موزه شهدای دفاع مقدس برگزار شد، از رونمایی فیلم سینمایی «محمد(ص)» با حضور میهمانان خارجی و علمای جهان اسلامخبر داد.

این فیلم سینمایی که پیشتر یکی از امید‌های اصلی کسب سیمرغ‌ در جشنواره‌ سی‌و‌سوم بود، به دلیل حضور مجید مجیدی، کارگردان فیلم، در هئیت داوران از حضور در بخش مسابقه انصراف داد. در این فیلم بازیگرانی چون علیرضا شجاع‌نوری، مهدی پاکدل، محسن تنابنده، مینا ساداتی، ساره بیات، پانته‏‌آ مهدی‏‌نیا، علی فلاحت‌پیشه و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم سینمایی«محمد(ص)» به کودکی پیامبر و دوران جاهلیت می‌پردازد. فیلم «محمد(ص)» در شهرهای مختلفی از جمله کرمان، عسلویه و حوالی شهر قم جلوی دوربین رفته و بخش‌هایی از آن هم در آفریقا فیلمبرداری شده است.

یادآور می‌شود، کنفرانس «امت واحده اسلامی: چالش‌ها و فرصت‌ها» از ۱۷ تا ۱۹ دی‌ماه از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار می‌شود. مراسم افتتاحیه این کنفرانس ۱۷ دی‌ماه از ساعت ۸:۳۰ در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی و مراسم اختتامیه ۱۹ دی‌ماه از ساعت ۱۸ در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.


کد مطلب: 22655

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22655/رونمایی-فیلم-محمد-ص-کنفرانس-وحدت-اسلامی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir