تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون مداحان شهرستان بروجن

ایکنا , 14 دی 1393 ساعت 12:11

رئیس کانون مداحان شهرستان بروجن در جمع مداحان بروجن از فعالیت ها و برنامه های انجام شده در مدت چهار ساله ی گذشته خبر داد.


رئیس کانون مداحان شهرستان بروجن در حاشیه ی سومین دوره انتخابات کانون مداحان در تشریح فعالیت های چهار ساله دومین دوره کانون مداحان گفت: کانون مداحان شهر ستان بروجن فعالیت خود را از ابتدای دی ماه ۸۹ و پس از برگزاری نخستین انتخابات کانون مداحان در این شهرستان آغاز کرد.

غلامرضا حجتی افزود: در طول این مدت چهار ساله برنامه‌های فرهنگی متعددی همچون گردهمایی مداحان در مناسبت‌های مختلف، برگزاری جلسات متعدد با مسئولین شهرستانی و استانی، برگزاری دو دوره اموزش مقدماتی مداحی ویژه خواهران و برادران به مدت ۸۰ساعت، ساماندهی و شناسایی ۲۵۰مداح در هیئات مذهبی شهرستان و اهداء کتاب، لوح تقدیر و جوایز نفیس دیگر به برخی مداحان فعال و کارگزاران در رابطه با فعالیت های مداحان انجام شد.

حجتی برگزاری جلسات ماهانه با حضور اعضای کانون مداحان، حضور اعضای کانون در هیئات مذهبی و مجالس وعظ و موعظه در مناسبات مختلف، نصب بنر، پرچم، پلاکارت با موضوع اشعار مذهبی در حسینیه ها و سطح شهر، توزیع بروشور در بین عموم مردم، برگزاری مجالس عزاداری و نوحه سرائی به شیوه سنتی و برگزاری آزمون تخصصی اعطای کارت شناسایی را هم زمان با سراسر استان در دو مرحله را از جمله اقدامات کانون مداحان شهرستان دانست.

رئیس کانون مداحان بروجن در ادامه گفت: طی این مدت کانون مداحان به برگزاری جلسات متعدد با مداحان و ساماندهی و تشکیل پرونده برای ۸۰ مداح اقدام کرد که آخرین جلسه این کانون پیرامون ایام دهه آخر صفر و برنامه ریزی به منظور شرکت مداحان در مراسم این ایام بود.

وی در پایان اظهار داشت: من لازم می دانم در این جمع به طور ویژه از همکاری خوب اداره تبلیغات اسلامی با این کانون در طول این چهار ساله تقدیر و تشکر کنم و در یک کلام، اعضاء کانون در حد توان، به منظورخدمت اهل بیت علیهم السلام و مداحان، در طول این چهار ساله تلاش کردند.


کد مطلب: 22656

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22656/تشریح-فعالیت-ها-برنامه-های-کانون-مداحان-شهرستان-بروجن

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir