«داوودی» دو مجموعه شعرش را امسال چاپ می‌کند

ایکنا , 15 دی 1393 ساعت 9:38

مدیر دفتر شعر حوزه هنری با بیان اینکه مدت زمانی است که مجموعه اشعارش را به چاپ نرسانده است، افزود: امسال دو مجموعه شعر را برای چاپ به ناشر می‌سپارم.


علی داوودی، مدیر دفتر شعر حوزه هنری،  درباره آثاری که به زودی برای چاپ به ناشر می‌سپارد، عنوان کرد: چند کتاب آماده نشر دارم که مدت‌هاست در نظر دارم آنها را به چاپ برسانم.

وی با اشاره به تعللی که در انتشار آثارش داشته است، گفت: سه اثر در حوزه شعر دارم که هنوز آنها را منتشر نکرده‌ام. در میان آثارم مجموعه‌ای از اشعار عاشورایی و موضوعات اجتماعی دیده می‌شود.

این شاعر با بیان اینکه بخشی از اشعارش شامل دغدغه‌های شخصی است که در قالب شعر آنها را بیان کرده‌ است، افزود: مخالف موضوع‌بندی اشعار هستم و این رویکرد را چندان پسندیده نمی‌دانم. با این حال اشعارم درباره موضوعات مذهبی، زندگی، جهان و ... است.

وی با اشاره به اشعار سپید، نیمایی و غزلیاتی که به زودی منتشر می‌کند، اظهار کرد: به زودی این اشعار را به ناشر می‌سپارم. البته هنوز با هیچ ناشری در این باره مذاکره نکرده‌ام.

داوودی انتخاب سوره مهر برای چاپ آثارش را بعید دانست و ادامه داد: دغدغه من درباره عدم چاپ آثارم به مشکلات حوزه نشر مربوط نمی‌شود؛ مدتی است که مشغول کارهای مربوط به جشنواره‌ها هستم و همین موضوع سبب شده است که این کار به تعویق بیفتد.

وی با بیان اینکه از چند سال پیش قصد آن را داشته است که این آثار را به چاپ برساند، افزود: این اقدام نیازمند اشتیاق خاصی است، ولی با توجه به اینکه زمان زیادی از سرایش آثارم گذشته است، امسال قصد دارم دو جلد از این آثار را به چاپ برسانم.


کد مطلب: 22669

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22669/داوودی-دو-مجموعه-شعرش-امسال-چاپ-می-کند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir