استقبال دانشجویان عمره‌گزار زیاد بود/ یک همایش دیگر هم برگزار می‌کنیم

ایکنا , 17 دی 1393 ساعت 9:34

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به استقبال بسیار زیاد دانشجویان اعزامی به عمره از همایش‌های پیش از سفر خبر داد و گفت: یک همایش متمرکز دیگر هم برگزار می‌کنیم.


حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به برگزاری همایش‌های متمرکز برای دانشجویان اعزامی به عمره مفرده، گفت: یکی از برنامه‌های ستاد این است که دانشجویان قبل از سفر با عمره بیشتر آشنا شوند. این اقدام ابعاد مختلفی دارد اول اینکه آمادگی قبل از سفر پیدا کنند، معرفت آنها بشتر شود و بدانند که به کجا می‌روند و چه باید بکنند.

وی افزود: ما در همه استان‌ها حتماً یک همایش عمومی را برگزار می‌کنیم و هر کاروان نیز سه جلسه آموزشی برای اعضای خود برگزار می‌کند. در تهران به دلیل زیادی جمعیت همایش متمرکز طی سه روز برگزار شد.

حجت‌الاسلام فقیهی اعلام کرد: در تمامی همایش‌های متمرکز از دانشجویان نظرسنجی به عمل‌ می‌آید تا بدانیم چه نواقص و یا نقطه قوت‌هایی در همایش‌ها وجود داشته است. تا نواقص را برطرف کنیم.

وی در خصوص مهم‌ترین نظراتی که دانشجویان ارائه کرده‌اند، گفت: بیشتر دانشجویان خواستار برگزاری بیشتر چنین جلساتی بودند و حتی خود ما هم از دریافت چنین نظراتی شگفت‌زده شدیم و لذا تصمیم گرفته شد در تهران یک جلسه متمرکز دیگر هم برای دانشجویان برگزار شود.

حجت‌الاسلام فقیهی از استقبال بسیار زیاد دانشجویان از این همایش‌ها ابراز خرسندی کرد و با اشاره به اینکه این دانشجویان از طریق پیام کوتاه دعوت شده‌اند و همه استقبال کرده‌اند، گفت: فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده اعزام دانشجویان صورت خواهد گرفت.


کد مطلب: 22708

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22708/استقبال-دانشجویان-عمره-گزار-زیاد-یک-همایش-دیگر-هم-برگزار-می-کنیم

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir