ساماندهی تشکلهای فرهنگی و دینی به هدفگذاری بلند مدت نیاز دارد

سازمان تبلیغات اسلامی , 17 دی 1393 ساعت 13:15

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ساماندهی تشکلهای فرهنگی و دینی به هدفگذاری بلند مدت نیاز دارد و در این راستا برنامه ریزی مدون باید در دستور کار قرار گیرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت‌الاسلام حسن صلاحی، به تقویت فعالیتهای فرهنگی و دینی در تبلیغات اسلامی استان زنجان اشاره کرد و افزود: توجه به این مهم خروجی مثبتی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به ساماندهی مداحان و مبلغین اشاره کرد و اظهار داشت: بحث تربیت مربی قرآن و آموزش مداحان و مبلغان و دوره های آموزشی تخصصی در دستور این اداره کل است اظهار داشت: اجرایی شدن این برنامه ها در استان بسیار ضروری است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: احیای مناسبتهای مذهبی و ملی که یکی از ارکان مناسبتی هستند یک راهکار بسیار مناسب در تقویت ارزشهای دینی و اسلامی است که در این میان اداره کل بر تحقق این مهم توجه ویژه دارد.

حجت‌الاسلام صلاحی تاکید کرد: تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک نهاد فرهنگی و تشکل مردمی رسالت بسیار سنگینی بر دوش داردو در آسیب زدایی اجتماعی بسیار می تواند نقش آفرینی کند.

وی در ادامه افزود: امروز این اداره کل با اجرای برنامه های فرهنگی و دینی درصدد کاهش آسیبهای اجتماعی در جامعه است چرا که توجه به معضلات اجتماعی باعث می‌شود راهکارهای لازم برای رفع آنها در دستور کار قرار گیرد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه اعزام مبلغان از کارهای مهم تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: در این راستا اداره کل آموزش های تخصصی را برای آنها در دستور دارد و همچنین آموزش های نوین تبلیغ را به آنها تبیین می‌کند.

حجت‌الاسلام صلاحی افزود: اجرایی شدن این کارها بسیار کار آمدتر بوده و خروجی خوبی را به دنبال دارد.


کد مطلب: 22725

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22725/ساماندهی-تشکلهای-فرهنگی-دینی-هدفگذاری-بلند-مدت-نیاز

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir