هیئت‌های مذهبی؛ محور وحدت در محلات و شهرها

ایکنا , 20 دی 1393 ساعت 11:37

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: هیئت‌های مذهبی باید از کارهایی که موجب اختلاف بین شیعه و سنی می‌شود خودداری کنند.


حجت‌الاسلام حسن بابایی، مسؤول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: یکهزار و ۴۰۰ سال است هیأت‌های مذهبی به‌عنوان محور و کلید محله و شهرهای مذهبی توانسته است مردم را در مجالس مذهبی و اهل بیت(ع) با احکام شرعی اسلام آشنا کند و سبب وحدت در محلات و شهرها باشد.

وی یاد آورشد: اما امروز هیأت‌های مذهبی بعد از یکهزار و ۴۰۰ سال مورد هجوم و تاخت و تاز استکبارجهانی قرارگرفته است و قصد دارد از ابزار هیئات مذهبی برای ایجاد اختلاف در جامعه استفاده کند.

حجت‌الاسلام بابایی یادآور شد: جریانی به نام جریان شیرازی که قبلا درصدد هیأت‌سازی بود اما امروز با تغییر رویکرد اعلام کرده است قصد دارد به جای هیأت درست کردن، در بین هیأت‌های مذهبی نفوذ کند و با ایجاد اختلافات بین شیعه و سنی به اهداف خود برسد.

مسؤول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: هر دو جریان داعش و شیرازی مزدور آمریکا هستند که با راه‌اندازی جنگ بین شیعه و سنی به دنبال نابودی اصل اسلام هستند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که لعن اصحاب و صحابه و بزرگان اهل سنت و همسر رسول الله حرام است، گفت: هیأت های مذهبی باید از کارهایی که موجب اختلاف بین شیعه وسنی می‌شود خودداری کنند.


کد مطلب: 22744

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22744/هیئت-های-مذهبی-محور-وحدت-محلات-شهرها

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir