آموزش سبک زندگی علوی و آئین زیارت به زائران فرهیخته

ایکنا , 23 دی 1393 ساعت 9:22

نماینده بعثه‌‌ مقام معظم رهبری در عراق از برگزاری برنامه‌های ویژه زائران تحصیل کرده و فرهیخته در عتبات عالیات خبر داد و گفت: آموزش سبک زندگی علوی و آئین و آداب زیارت از جمله این برنامه‌ها خواهد‌ بود.


حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی نماینده بعثه‌‌ مقام معظم رهبری در عراق از بازنگری در برنامه‌های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در عتبات عالیات خبر داد و گفت: برای گروه‌های ویژه از جمله شخصیت‌های فرهیخته و تحصیل کرده برنامه‌های ویژه‌ای خواهیم داشت از جمله برنامه آموزش سبک زندگی علوی.

وی ادامه داد: آئین و آداب زیارت از جمله دیگر برنامه‌های بعثه مقام معظم رهبری در عتبات عالیات خواهد بود که متناسب با ویژگی‌های گروه‌های مخاطب برای آنها ترتیب داده می‌شود.

حجت‌الاسلام نجفی روحانی از برگزاری جلسات خاص روحانیان و مداحان به صورت تخصصی در عتبات عالیات نیز خبر داد و گفت: زائران تحصیل کرده که گروه‌هایی مانند دانشجویان، استادان، کاروا‌ن‌های زائران نخبه و ... را شامل می‌شود، از طریق مدیران کاروان‌ها به مسئولان بعثه معرفی می‌شوند و ما یک جلسه در کربلا و یک جلسه در نجف اشرف برای آنها برنامه برگزار خواهیم کرد.


کد مطلب: 22783

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22783/آموزش-سبک-زندگی-علوی-آئین-زیارت-زائران-فرهیخته

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir