همایش سراسری مداحان و شاعران آیینی کشور در مشهد پایان یافت

واحد مرکزی خبر , 27 دی 1393 ساعت 12:14

حدود ۱۲۰ مداح و ۳۰ شاعر آیینی از سراسر کشور در این همایش با برگزاری تریبون های آزاد دیدگاه های خود را در قالب سخنرانی ارائه دادند.


مدیر ستاد مرکزی هیئت های رزمندگان اسلام کشور در مراسم پایانی همایش هم اندیشی نخبگان عرصه ستایشگری اهل بیت (ع) در مشهد گفت: ساماندهی شئون فرهنگی در مجالس مذهبی شامل سوگ و سرور اهل بیت (ع) و تاثیر آیین های عزاداری بر مردم از مهمترین موضوعات این همایش ۲ روزه بود.

مداحی افزود : همچنین این شاعران و مداحان با حضور در ۳ کار گروه تخصصی درباره وحدت در جامعه اسلامی با هم بحث و تبادل نظر کردند.

وی گفت: حدود ۱۲۰ مداح و ۳۰ شاعر آیینی از سراسر کشور در این همایش با برگزاری تریبون های آزاد دیدگاه های خود را در قالب سخنرانی ارائه دادند.

مدیر ستاد مرکزی هیئت های رزمندگان اسلام افزود: ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و شاعران آیینی کشور همچنین با حضور در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی از برنامه های مناجات خوانی و مداحی در این مکان بهره مند شدند.

پنجمین همایش سراسری هم اندیشی نخبگان ستایشگری اهل بیت علیم السلام ۲۴ و ۲۵ دی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی محمد رسول الله (ص) مشهد برگزار شد.


کد مطلب: 22822

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22822/همایش-سراسری-مداحان-شاعران-آیینی-کشور-مشهد-پایان-یافت

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir