تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۶
۰
کد مطلب : ۲۲۸۲۴

نیت خالص، عامل تاثیرگذاری مداحی اهل بیت(ع) است

نیت خالص، عامل تاثیرگذاری مداحی اهل بیت(ع) است
صادق آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: نیت، برجسته‌ترین صفت یک مداح بسیجی بوده و نیتی که خالص و خدایی باشد ماندگار است و کوچکترین عملمان از دیدگاه خالق یکتا و پیشگاه ایزد منان پنهان نمی‌ماند.

وی افزود: اگر حرکت فرد اعتباری نداشته باشد و قطعاً حرکت اثربخش هم فاقد اعتبار است و اگر حرکت مداح دارای عمق، ریشه و اعتبار باشد حرکت اثربخش هم معتبر می‌شود.

این مداح خاطرنشان کرد: اگر عملی برای غیرحق باشد همچون گردی است که روی سنگ می‌نشیند و با بارش باران و یا وزش باد از بین می‌رود.

آهنگران بیان کرد: هر چیزی یک استانداری دارد و مهر استاندارد بسیج مداحان در اخلاص بوده و امور عبادی به اخلاص فرد برمی‌گردد و هر حرکتی که مسیرش خدایی باشد ماندنی است و حرکتی که با محوریت خود باشد از بین رفته و نابود می‌شود.

وی تصریح کرد: نیت برجسته‌ترین صفت یک مداح بسیجی بوده و نیتی که خالص و خدایی باشد ماندگار است و کوچکترین عملمان از دیدگاه خالق یکتا و پیشگاه ایزد منان پنهان نمی‌ماند.

عضو بسیج مداحان تأکید کرد: عزاداری‌ها، محفلی ایمن و استوار است که نیات برگزارکنندگان خدایی و همراه با اخلاص باشد و اگر این گونه نباشد سست و شکننده خواهد بود و به کلیه مداحان و برگزار کنندگان محافل جشن و عزای ائمه اطهار(ع) توصیه می‌کنم که از این اصل مهم غافل نشوند و مداح چیزی نخواند که منجر به توهین به ساحت مقدس این بزرگواران شود.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما