هیئت های مذهبی و مداحان اهل بیت (ع) می توانند در شکوه و عظمت نماز جمعه نقش بسزایی ایفا کنند

سازمان تبلیغات اسلامی , 30 دی 1393 ساعت 14:26

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در جلسه شورای اداری شهرستان خمین گفت: هیئت های مذهبی و مداحان اهل بیت (ع) می توانند در شکوه و عظمت نماز جمعه نقش بسزایی ایفا کنند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام صفر قربان پور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزیدر جلسه شورای اداری شهرستان خمین که با محوریت نکوداشت نماز جمعه برگزارشد، افزود: اهانت به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم (ص) از سوی یک هفته نامه ورشکسته و بی محتوای اروپایی، به طور یقین از سوی مسلمین جهان بی پاسخ نخواهد ماند و لذا هیئات مذهبی و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام بایستی در صف مقدم قرار گیرند و علیه این عمل شیطانی قاطعانه موضع گیری کنند.

وی اظهارکرد: انتشار چنین اهانتی که از اسلام ستیزی شیطان صفتان صهیونیست واستکبار جهانی سرچشمه می گیرد درصدد تضعیف مسلمین جهان و مخدوش کردن دین مبین اسلام است ولی با این شیطنت حقانیت و نورانیت اسلام و رسول الله (ص) آشکارتر می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان سخنان خود بازگشت به قرآن و اهل بیت (ع) را بهترین و مؤثرترین عامل جلو گیری از اعتیاد به مواد مخدر دانست و خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم جوانان و نوجوانان رادر مقابل مسائل ضد فرهنگی و مواد مخدر حفظ کنیم باید فرهنگ قرآنی را در جامعه توسعه دهیم.

حجت‌الاسلام حاجی پور مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: نماز جمعه بازوی توانمند ولی امرمسلمین برای انتشار احکام اسلام و یکی از نعمت ها و الطاف بزرگ پروردگار به مسلمین جهان است.

وی اظهار کرد: برگزاری نماز عبادی، سیاسی جمعه در ۸۰۰ شهر و مکان کشوراسلامی به طور منظم و منسجم از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مرکزی یکی از رسالت های اصلی فریضه نماز جمعه را کم کردن فاصله حاکمیت و مردم اعلام و خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی و آگاه سازی امت اسلامی از مسائل روز جهان اسلام و منطقه از دیگر رسالت های خطیر تریبون نماز جمعه است.

سید مهدی ساداتی فرماندارشهرستان خمین نیز ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت حضرت محمد (ص) گفت: امروز اسلام ناب محمدی ( ص) با شدت تمام در سراسر گیتی در حال گسترش و فتح کشورهای جهان است که این امر اسلام ستیزان را حیران کرده است.

وی افزود: با نشر و توزیع این نشریه، خون مسلمین جهان به جوش آمده و در فرصت مناسب مسبب این هتاکی به سزای عملش خواهد رسید.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه شهرستان خمین نیز نماز جمعه را فریضه عبادی سیاسی و محل اتحاد و همدلی مسلمین عنوان کرد و گفت: تریبون نماز جمعه دست بزن نظام اسلامی برای برملا کردن شیطنت استکبار جهانی و بدخواهان نظام است.

وی افزود: تریبون نماز جمعه با آگاهی بخشی و هوشیار کردن مسلمین همیشه خارچشم استکبار و کشورهای شیطان صفت غربی بوده و هست.

حجت‌الاسلام حسن کریمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان خمین در ابتدای مراسم گزارشی از عملکرد ستاد نماز جمعه ارائه کرد و در پایان این نشست از فعالان ستاد برگزاری نماز جمعه خمین و نبز متولیان پیشگیری و اطلاع‌رسانی مواد مخدر صنعتی در شهرستان تجلیل به عمل آمد.


کد مطلب: 22843

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22843/هیئت-های-مذهبی-مداحان-اهل-بیت-ع-می-توانند-شکوه-عظمت-نماز-جمعه-نقش-بسزایی-ایفا-کنند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir