تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۸
۰
کد مطلب : ۲۲۹۳۵

کانون مداحان عامل رشد و شکوفایی فرهنگی و اثرگذاری موثر در جامعه است

کانون مداحان عامل رشد و شکوفایی فرهنگی و اثرگذاری موثر در جامعه است
به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی در نشست پایانی ستاد مرکزی برگزاری انتخابات کانون مداحان گفت: همانطور که جامعه مداحان در قبل از انقلاب نقش داستند امروز هم شاهد رشد و شکوفایی فرهنگی و تأثیرگذاری کانون مداحان هستیم.

وی با اشاره به برگزاری سومین دوره انتخابات کانون مداحان و مشارکت ۵۵ درصدی گفت: میزان مشارکت مداحان در استان نسبت به کل کشور و برگزاری آن هم خوب ارزیابی می‌شود.

اروجی با اشاره به آغاز به کار کانون مداحان دوره سوم از پنجم اسفند ماه خواستاربرگزاری انتخابات هیئات رئیسه کانون مداحان در هر شهرستان تا ۱۵ بهمن ماه و معرفی به استان برای تشکیل اعضای کانون مداحان استان شد.

وی همچنین امتیازبندی و رتبه بندی شهرستان ها در حسن اجرا و ارزیابی بر اساس صورتجلسات ارسالی و گزارش بازرسین و اعتراضات رسیده را خواستار شد.

معاون فرهنگی، آموزشی وپژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در این نشست با اشاره به برگزاری مناسب انتخابات کانون مداحان گفت: در حوزه مداحی در سال های گذشته بدین شکل پرداخته نشده است باید در این زمینه برنامه ریزی شود.

حجت‌الاسلام سید محمد میربد افزود: منتخبین این دوره از نظر علمی، سوابق و مداحی و وجاهت اجتماعی قابل قبول بوده و باید در این چهارسال به کارها توجه نشده بیشتر پرداخته شود.

در این جلسه محسن تقی پور دبیر برگزاری انتخابات کانون مداحان با اشاره به ارسال چهار ابلاغیه و برگزاری سه نشست استانی به گزارش آماری این انتخابات پرداخت.

گفتنی است نشست پایانی ستاد مرکزی برگزاری انتخابات سومین دوره کانون مداحان استان روز دوشنبه پنجم بهمن ماه ۹۳ برگزار شد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما