بسیاری از روضه‌ها و احادیث را نباید در منبرها بیان کرد

شبستان , 12 بهمن 1393 ساعت 12:11

حجت‌الاسلام قرائتی با تاکید بر این نکته که باید اصل دین را به روش مناسبی به مردم بازگویی کنیم، گفت: دینی به مردم نگویید که مردم روی برگردانند دین ما فطری است.


حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور ظهر شنبه در سیزدهمین همایش مسئولین رده‌های نمایندگی ولی فقیه در مراکز خطاب به حاضرین در جلسه گفت: شما باید به کارتان معتقد باشید و به دنبال این نباشید که کارتان را حتی با مدیرکلی عوض کنید.

وی با تاکید بر این نکته که نباید دینی به مردم بگویید که روی برگزدانند، افزود: دین ما فطری است و بسیاری از روضه‌ها و احادیث را نباید در منبرها بیان کرد زیرا نیازمند مقدمه است.

حجت‌الاسلام قرائتی با تاکید بر اینکه باید فن معلمی فرا گرفته شود محور کار باید قرآن باشد و حتی تحلیلهای سیاسی هم باید براساس قرآن کریم صورت بگیرد. اگر محورقرآن نباشد بر بسیاری از احادیث هم نمی‌توان تکیه کرد.

این معلم ایات قرآن کریم با تاکید بر این نکته که من شغلم را با هیچ کس حتی با مراجع عوض نمی کنم تصریح کرد: مراجع با بزرگان سروکار دارند معلمها با بچه‌ها و به نظر من بالاترین سرمایه دار در ایران محسن قرائتی است زیرا شب جمعه هر هفته در تلویزیون میلیونها نفر به او گوش می دهند و باید به قشنگی از این سرمایه بهره برد.


کد مطلب: 22965

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/22965/بسیاری-روضه-ها-احادیث-نباید-منبرها-بیان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir