تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۳
۰
کد مطلب : ۲۲۹۷۳

دوره آموزش اصول و فنون مداحی در سیمرغ برگزار شد

دوره آموزش اصول و فنون مداحی در سیمرغ برگزار شد
رقیه مرادی، مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ گفت: به ‌منظور رشد، ارتقای دانش و معلومات مداحان، آشنایی با فنون ،آواهای مداحی و همچنین پرهیز از خرافات دوره آموزش اصول و فنون مداحی در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی دشمنان ایجاد انحراف در عزاداری‌ها به‌ویژه عزاداری‌های ماه‌های محرم و صفر است، دشمنان با اصل عزاداری نمی‌توانند مخالفت کنند ولی سعی می‌کنند با ایجاد انحرافات و خرافات به باورها و اعتقادات مسلمانان آسیب برسانند.

مرادی ادامه داد: عشق به اهل بیت(ع) بزرگ‌ترین نعمت الهی بر بندگان است و تحقق این مهم جز با معرفت، تأسی از سیره نظری و عملی آنان ممکن نیست، لذا مهم‌ترین و با ارزش‌ترین کار، فراهم کردن زمینه پیوند مردم با آل‌الله است و در این بین مداحان و شاعران اهل‌ بیت(ع) می‌توانند با ذوق هنری و استعداد خدا دادی احساسات و قلوب مردم را در محبت به آن‌ها سوق دهند و بستر سعادت انسان را مهیا کنند.

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ در پایان یادآور شد: مداح باید علاوه بر صورت ایمانی، سیرت ایمانی هم داشته باشد و با اخلاص و پشتکار علمی، هنرهای خدا دادی خود را پرورش دهد و تقویت کند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما