دوره آموزشی آشنایی با اثرات سوء مواد مخدر ویژه مداحان و مسئولین هیئات مذهبی برگزار می شود

سازمان تبلیغات اسلامی , 15 بهمن 1393 ساعت 10:07

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ستاد ساماندهی شئون فرهنگی را یک جایگاه در عرصه فرهنگ دینی برشمرد که دل ها را در مسیر عبور از پیچ تاریخی درست هدایت می‌کند.


به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی در نهمین نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان گفت: با مطالعه تاریخ بشریت در ادوار مختلف می بینیم پیچ های حساسی از تاریخ در مسیر زندگانی بشروجود داشته که سرنوشت بشریت به عبور از آنها گره خورده است.

وی بعثت پیامبر اعظم(ص) را یکی از این پیچ های حساس در طول تاریخ برشمرد و گفت: الآن هم در حال گذر از یک پیچ تاریخی هستیم.

اروجی با بیان اینکه ما در یک مرکب مطمئن به نام کشتی انقلاب اسلامی نشسته ایم که بر گرفته از سفینه نجات اهل بیت علیهم السلام است گفت: باید با بصیرت و بیداری راکبان خوبی برای این سفینه باشیم.

اروجی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی را یک جایگاه در عرصه فرهنگ دینی برشمرد که دل ها را در مسیر عبور از پیچ تاریخی درست هدایت می‌کند.

وی گفت: این ستاد باید افراط و تفریط ها و خواطر را برای جامعه اسلامی گوشزد کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان برگزاری گردهمایی روحانیون استان با عنوان«انقلاب اسلامی زمینه سازظهور» با حضور حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پانزدهم بهمن ماه را یکی از برنامه های دهه فجر برشمرد.اروجی به برگزاری محفل انس با قرآن اشاره کرد و گفت: این محفل قرآنی با حضور قاسم مقدمی قاری بین المللی کشورمان و حافظ خردسال علی فیضی چهارشنبه پانزدهم بهمن در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

وی همچنین گفت: دوره آموزشی آشنایی با اثرات سوء مواد مخدر ویژه مداحان و مسئولین هیئات مذهبی استان برگزار می‌شود.

اروجی افزود: این دوره آموزشی جمعه هفدهم بهمن ماه در مجموعه فرهنگی تبلیغی بلاغ برگزار می‌شود.

گفتنی است نهمین نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی روز دوشنبه سیزدهم بهمن ماه ۹۳ در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.


کد مطلب: 23019

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23019/دوره-آموزشی-آشنایی-اثرات-سوء-مواد-مخدر-ویژه-مداحان-مسئولین-هیئات-مذهبی-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir