تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۰
۰
کد مطلب : ۲۳۰۶۸

همایش «نقش هیئات مذهبی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی» برگزار شد

همایش «نقش هیئات مذهبی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی» برگزار شد
این همایش شامگاه شنبه با سخنرانی حجج اسلام محمدصادق صالحی منش استاندار قم، عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و سیدمحمد چهل اخترانی رئیس شورای هیئات مذهبی استان و عبدالحمید توکلی‌بینا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی تبلیغی نور برگزار شد.

حضور مسئولان هیئات مذهبی در این همایش به گونه‌ای پرشور و چشمگیر بود که در سالن بزرگ مجتمع فرهنگی نور جایی برای نشستن نبود و ده‌ها نفر از شرکت‌کنندگان به صورت ایستاده، برنامه‌های این همایش را تماشا کردند.

حجت‌الاسلام صالحی منش استاندار قم در سخنانی از اهتمام هیئات مذهبی به تعمیق باورهای دینی مردم قدردانی کرد و گفت: نظامی اسلامی و انقلاب اسلامی هر چه دارد از هیئات مذهبی و مجالس حضرت سیدالشهدا علیه السلام دارد و ما به هیئات مذهبی خود که نقش آفرینی چشمگیری در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی دارند افتخار می‌کنیم.

وی همچنین ساماندهی هیئات مذهبی در کشور توسط سازمان تبلیغات اسلامی را اقدامی قابل تقدیر دانست.

حجت‌الاسلام اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم نیز در این همایش نقش هیئات مذهبی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی را بی‌بدیل توصیف کرد و خواستار توجه همه هیئات مذهبی به وحدت و انسجام و پرهیز از نگاه‌های اختلاف‌انگیز شد.

حجت‌الاسلام چهل‌ اخترانی رئیس شورای هیئات مذهبی استان قم برای نشان دادن نقش هیئات مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی، خاطراتی از دوران پیش از انقلاب که هیئات مذهبی در پاسخ به ندای حضرت امام راحل به میدان آمده بودند، بازگو کرد.

اهدای عبای تبرکی از نجف اشرف به استاندار قم، شعرخوانی حجت‌الاسلام سید بشیر حسینی، اجرای برنامه توسط ناشنوایان و مسابقه فرهنگی از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

مسئولان هیئات مذهبی همچنین با ندای «لبیک یا محمد» اهانت غربی‌ها به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام را محکوم کردند.

مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما