چاپ کتاب« صدف نبوت۷ » ویژۀایام فاطمیه ۱۴۳۶ هجری قمری

سازمان تبلیغات اسلامی , 20 بهمن 1393 ساعت 10:15

به همت مؤسه هنر و ادبیات هلال وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی کتاب صدف نبوت ویژه ایام فاطمیه ۱۴۳۶ هجری قمری به چاپ رسید.


به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، کتاب شعر «صدف نبوت» در مناقب حضرت زهرا(س) از میلاد تاشهادت حضرت زهرای مرضیه(س) توسط مؤسسه هنرو ادبیات هلال وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی چاپ وتوزیع شد این کتاب توسط استاد غلامرضاسازگار سروده شده است.اشعار این کتاب برای مناسبت‌های ماه‌های جمادی الاول و جمادی الثانی هستند.به این ترتیب می‌توان از اشعار سروده شده در این کتاب در مناسبت‌های میلاد حضرت زینب(س)، میلادحضرت زهرا(س) و شهادت آن حضرت استفاده کرد.

شماره‌های قبلی کتاب «صدف نبوت» به صورت دیجیتال همراه باسبک نوحه درسایت مدایح به نشانیwww.madayeh.com موجود است.یکی از ویژه‎ گی‎های کتاب‎های نوحه و شعرچاپ شده توسط مؤسسه هنر و ادبیات هلال این است که سی دی صوت وسبک نوحه همراه کتاب درنسخه چاپی و درنسخه دیجیتال ‎نیز فایل صوتی آن موجوداست.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند نسخه دیجیتال کتاب های هلال را از فروشگاه اینترنتی «هلال شاپ» به نشانی helalshop.ir با قیمتی پایین تر از نسخه چاپی خریداری کنند.


کد مطلب: 23090

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23090/چاپ-کتاب-صدف-نبوت۷-ویژۀایام-فاطمیه-۱۴۳۶-هجری-قمری

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir