تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۹
۰
کد مطلب : ۲۳۰۹۴

لزوم ساماندهی مداحان و شاعران آئینی در قم/ کم‌کاری پذیرفته نیست

لزوم ساماندهی مداحان و شاعران آئینی در قم/ کم‌کاری پذیرفته نیست
عباس حیدرزاده شامگاه یکشنبه در جلسه انتخاب هیئت رئیسه کانون مداحان و شاعران آئینی استان اظهار کرد: انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی در قم یکی از پرشورترین انتخابات کانون در کشور بود و این حضور چشمگیر نشان دهنده بالابودن توقعات و انتظارات اعضاست.

وی تأکید کرد: این انتخابات مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند که باید حق آرای شرکت کنندگان در انتخابات را ادا کنیم و اگر در این مسئولیت کم کاری کنیم یا بی‌تفاوت باشیم پاسخی در محضر خداوند نخواهیم داشت.

حیدرزاده ساماندهی مداحان و شاعران آئینی در استان قم را اقدامی ضروری برشمرد و افزود: با کمبود بودجه و امکانات، حداقل کاری که باید انجام شود، ساماندهی مداحان و شاعران آئینی است.

وی اضافه کرد: باید مداحان و شاعران آئینی را زیر یک پرچم گردهم آوریم و از بین آنها افرادی که دارای ظرفیت بالاتری هستند را انتخاب کنیم تا در تولید محتوا مشارکت کنند.

نایب رئیس کانون مداحان و شاعران آئینی با بیان این که استعدادهای فراوانی در زمینه مداحی و شاعری اهل بیت در قم وجود دارد، اظهار کرد: لازمه ساماندهی این استعدادها، نظم دهی جلسات و برنامه‌های هیئت مدیره کانون مداحان و شاعران آئینی است.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما