«محمد رسول‌الله» اتفاقی در سینمای ایران است

مهر , 21 بهمن 1393 ساعت 8:20

دبیر سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با بیان اینکه فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله» اتفاقی در سینمای ایران است، اظهار امیدواری کرد که این پروژه بتواند پیام فیلم را در همه جای دنیا منتشر کند.


محمد مهدی حیدریان در حاشیه برگزاری نمایش ویژه مسئولان فیلم سینمایی «محمد رسول الله» در سینما فرهنگ به خبرنگار مهر گفت: بهتر این است که نظرات و آنچه را که می‌توان در مورد فیلم سینمایی «محمد رسول الله» گفت از مخاطبان بخواهیم. من به خودی خود بیش از ۹ سال درگیر این پروژه سینمایی بودم تا بتواند گوشه‌ای از چهره حقیقی اسلام و پیامبر (ص) را به مخاطبان نشان دهم و تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که امیدوارم موفق بوده باشد.

وی ادامه داد: امروز در اولین نمایش عمومی فیلم سینمایی «محمد رسول الله» که ویژه مسئولان دولتی برگزار شد با واکنش‌های بسیار خوبی مواجه شدیم و امیدواریم طی روزهای آینده که فیلم را برای اهالی رسانه و منتقدان نیز به نمایش درخواهیم آورد، این اقبال عمومی نیز همراه ما باشد.

علیرضا رضاداد دبیر سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر هم در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: این فیلم اتفاقی در سینمای ایران است که امیدوارم همانقدر که در بهترین کیفیت ممکن تولید و ساخته شد، بتواند پیام فیلم را نیز در همه جای دنیا منتشر کند.

وی درباره زمان طولانی فیلم هم گفت: نگران زمان طولانی این فیلم نیستم و خوشبختانه آنطور که دیدم، استقبال از سوی مخاطبان کاملا رویکرد مثبتی داشت چرا که وضعیت فیلم به گونه‌ای بود که کشش لازم را برای این زمان برخوردار بود.

محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما هم که تمایلی به گفتگو با خبرنگاران نداشت، در یک جمله کوتاه از تماشای این فیلم ابراز خرسندی کرد.


کد مطلب: 23112

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23112/محمد-رسول-الله-اتفاقی-سینمای-ایران

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir