تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۶
۰
کد مطلب : ۲۳۱۲۱

مراسم اربعین با جمعیت بیست میلیونی معجزه قرن است

مراسم اربعین با جمعیت بیست میلیونی معجزه قرن است
مراسم هفتگی حسینیه فاطمه الزهرا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بی آزار تهرانی و روضه خوانی حاج حیدر خمسه و مداحی کربلایی محمد حسین حدادیان برگزار شد.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام بی آزار تهرانی را بخوانید؛

_ امروز اگر بخواهیم پاسبان حریم خون و نور شهدایمان باشیم باید بدانیم در چه جایگاه و اتمسفری تنفس می کنیم. باید این را به عنوان بصیرت و درایت مطلع باشیم والا دشمن ما را به سمت انفعال دعوت می کند. امروزه جوان های ماباید خیلی بیدار باشند و تا بتوانند این قیام را دقیق تر دریافت بکنند. باید خودشان این قیام را درک و هضم کنند.

_ این انقلاب در دنیا مقابله تشیع در برابر نظام سلطه را سند زد. تا چند دهه قبل شیعه شناخته شده نبود. امروز اگر در قلب اروپا چیزی به نام حسین و عاشورا داریم به برکت راه شهدا و امام است.

_ یک روزی شیعه انحصار به مرجعیت تامه داشت و برای جمع خاصی در قم و نجف بود ولی امروز در تمام دنیا تشیع وجود دارد. صلابت و عزتی که از شیعه در سطح دنیا می بینیم به برکت راه امام و شهدا است.

_ مهمترین دستاورد، اعتراف دشمن است. در ایران هر چه انقلاب جلوتر می رود، مردم مملکت حاضرند که عزیزتر از جانشان را تقدیم کنند. دشمن برای براندازی سیزده برنامه داشته که هیچ کدام تا به حال به موفقیت نرسیده است و این نهضت پرفروغ تر و باعزت تر کار خود را انجام می دهد.

_ دشمن تشخیص داده که روحانیت در مقابل ۲۵۰۰ سال سلطنت پیروز شده است. تنها راه ضربه زدن به این نهضت خود روحانیت است. دشمن اصلی را امروز کسی بفهمد بصیرت دارد.

_ این انقلاب روئین تن است و به خاطر این است که امام حسین داریم. مراسم اربعین با جمعیت بیست میلیونی به خدا قسم معجزه قرن است.این یعنی سرمایه و پویایی و این فروغ هرگز خاموش نمی شود.

_ جوان ها مواظب باشید. امروز دشمن با هر ترفندی می خواهد این نهضت را از بین ببرد. اما همین پایگاه های حسینی بزرگترین سرمایه است. ما منتقمی داریم که این امید که ایشان روزی خواهد آمد غوغا می کند.

_ ما افتخار می کنیم که در خط ولایت هستیم. این یک الگو است. امروز عزت حزب الله به بهترین شکل خود نمایی می کند. شهدا سفارش زیادی به حجاب داشتند.



مرجع : عقیق
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما