تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۲
۰
کد مطلب : ۲۳۱۴۶

سرنوشت نامشخص سریال «حضرت موسی»

سرنوشت نامشخص سریال «حضرت موسی»
فرج‌الله سلحشور فیلمنامه‌نویس و کارگردان درباره تکلیف سریال «حضرت موسی» توضیح داد: متأسفانه دست سازمان صداوسیما خالی است چرا که رؤسای قبلی همه دار و ندار رسانه ملی را صرف پرسنل سازمان و زیاد کردن شبکه‌ها کرده‌اند نه تولید بنابراین تا این شبکه‌های اضافه جمع شود زمان می‌برد.

وی افزود: یک سازمان نابود شده را دست محمد سرافراز داده‌اند تا آن را درست کند. البته یقین دارم او می‌تواند موفق باشد زیرا انسان لایقی است و طرح و هدف و برنامه دارد.

کارگردان سریال «یوسف پیامبر» تأکید کرد: من ۳۶ سال است روی درست شدن سینما و تلویزیون فکر می‌کنم و این مرد بسیاری از چیزهایی که من آرزویشان را دارم و فکر می‌کنم راه حل مشکلات است، انجام می‌دهد.

 فرج‌الله سلحشور پس از پخش آخرین سریالش «یوسف پیامبر» در سال‌های ۸۷ و ۸۸، دیگر موفق به ساخت سریال جدیدی نشد. او از همان سال پیگیر ساخت مجموعه‌ای درباره یکی دیگر از پیامبران یعنی حضرت موسی (ع) بود که تاکنون نگارش متن آن در ۸۰ قسمت به پایان رسیده است.

وی همچنین در نشستی خبری در شهریور سالجاری، از مردم خواست اگر مایل به ساخت این سریال هستند، از آنجایی که مسئولان در این زمینه کاری انجام نمی‌دهند خودشان دست به کار شوند و با واریز پول به شماره حسابی که اعلام کرد، او را برای تولید این مجموعه یاری کنند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما