دستور رهبر معظم انقلاب برای تأمین نیازهای زائران عتبات

تسنیم , 25 بهمن 1393 ساعت 14:01

رئیس سازمان حج و زیارت از دستور بسیار مهم مقام معظم رهبری به وی در زمینه ساماندهی عتبات خبر داد و گفت:ایشان در این دستور خود فرمودند: «در حوزه تامین نیازهای ضروری و متنوع زائران عتبات اقدام جدی کنید».


سعید اوحدی با بیان اینکه دستوری از مقام معظم رهبری داریم که این دستور بسیار برای ما مهم است اظهار داشت: با توجه به شناخت مقام معظم رهبری از عتبات، این جمله، جمله سنگینی است ، در زمینه نیازهای جدی و متنوع زائران عتبات اولین نکته این است که زائر در حال رنج بردن است و ایشان خبر دارند و دوم اینکه منظور از نیازهای متنوع هم شامل بیمارستان، هتل، سرویس بهداشتی بین راهی و حمل و نقل است.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه این دستور بیانگر این است که راهبرد استراتژیک ما مسیر عراق است و باید تلاش جدی تری کنیم تصریح کرد: در این زمینه با سرمایه گذار خارجی تعامل داریم که آنها هم در ساخت هتل بزرگ شلمچه حضور دارند و برخی از این اقدامات شروع شده است.

اوحدی با بیان اینکه برخی فعالیت ها را هم در عراق با توجه به این دستور برنامه ریزی کردیم خاطرنشان کرد: ساخت ۲ آشپزخانه را در نجف و کاظمین را شروع می کنیم؛ زمین آشپزخانه نجف را مشخص کردیم و امیدواریم ان شاءالله در سال ۹۳ یا ابتدای ۹۴ عملیا ت اجرایی آن را آغاز کنیم.


کد مطلب: 23161

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23161/دستور-رهبر-معظم-انقلاب-تأمین-نیازهای-زائران-عتبات

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir