انتخابات هیات رئیسه کانون مداحان اسلامشهر برگزار شد

مهر , 25 بهمن 1393 ساعت 16:03

رئیس تبلیغات اسلامی اسلامشهر از برگزاری انتخابات هیات رئیسه کانون مداحان این شهرستان خبر داد.


ظهر شنبه انتخابات هیات رئیسه کانون مداحان اسلامشهر در سالن ساختمان تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام علی کنگرلو با اشاره به اینکه هیات رئیسه کانون مداحان اسلامشهر برای مدت دو سال انتخاب شدند اظهار داشت: در این رای گیری نعمت باقری به سمت رئیس، غلامرضا زارعی نایب رئیس و محمد اسکندری به عنوان دبیر انتخاب شدند، چهار نفر به نام های محمد نورانی، علی مقدمی، هاشم بختی و غدیر میرزاپور به همراه هیات رییسه شورای کانون مداحان اسلامشهر را تشکیل می دهند.

رئیس تبلیغات اسلامی اسلامشهر در خصوص وظایف کانون مداحان گفت: برگزاری دوره های آموزشی، پیشگیری از آسیب های مراسم عزاداری و مناسبت های مذهبی و تبیین اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری از مهمترین وظایف کانون مداحان است که زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت خواهند کرد.

این مسئول ضمن تقدیر از حضور شهروندان اسلامشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: تشکل های دینی به همراه آحاد مردم در روز ۲۲ بهمن یک بار دیگر با آرمان های انقلاب بیعت کرده و به دنیا ثابت کردند که پیرو دین و رهبری هستند.

وی افزود: در این ایام سازمان تیلیغات اسلامی ۲۰ کارگاه گفتمان دینی در دبیرستان های سطح شهر با موضوع انقلاب، امام و وحدت، دوره آموزشی مهارت های زندگی و اخلاق قرآنی و همایش تحکیم خانواده در شهر چهاردانگه برگزار کرد، ضمن اینکه در این ایام اعزام روحانی به مدارس مقاطع مختلف تحصیلی صورت پذیرفت.


کد مطلب: 23164

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23164/انتخابات-هیات-رئیسه-کانون-مداحان-اسلامشهر-برگزار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir