رسانه ها سبک زندگی فاطمی را در جامعه نهادینه کنند

سازمان تبلیغات اسلامی , 3 اسفند 1393 ساعت 11:59

رئیس تبلیغات اسلامی زابل گفت: رسانه ها و فعالان فرهنگی سبک زندگی دخت نبی مکرم اسلام (س) را در جامعه نهادینه سازی کنند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام محسن عارفی اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) در همسرداری مطیع و درعرصه تربیتی یک مربی کامل بود و همه ما موظف به رعایت حدود الهی در ایام فاطمیه هستیم.

وی با اشاره به ۱۳جمادی اول سالروز شهادت فاطمه زهرا (س)، شهادت مظلومانه این بانوی بزرگوار را مصیبت بزرگی برای جهان اسلام دانست و بیان داشت: ایشان با شجاعت، صبر و استقامت در برابر ظالمان زمان ایستادگی کرد و با قیام خداپسندانه خود توانست نبوت، امامت و ولایت را احیا نماید.

این مسئول فرهنگی با اشاره به اهمیت جایگاه ایام فاطمیه توجه به سوگواری و رعایت شئونات اسلامی در این ایام را ضروری دانست و بر تکریم مقام و منزلت زن و تحکیم وحدت تاکید کرد.

عارفی افزود: با شروع این نشست های مذهبی فرصت حضور در۷۰ مسجد شهر زابل برای فعالان مذهبی و فرهنگی ایجاد شده که باید به بهترین شکل ازآن بهره برد.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان زابل تاکید کرد: همگان باید دست در دست هم دهند تا دهه فاطمیه(س) به بهترین شکل برگزار شود.

وی از مدیران شهری زابل و هیات امنای مسجد خواست که با برنامه ریزی نسبت به سیاه پوش کردن مساجد و میادین شهری اقدام کنند.

عارفی همچنین از برگزاری دعای ندبه در آخرین جمعه سال در جوار شهدای گمنام واقع در پارک ملت زابل خبر داد و گفت: همچنین تحویل معنوی سال نیز به سبب قرار داشتن در ایام دوم فاطمیه در گلزار شهدا با حضور مردم، مسوولان و عاشقان حضرت برگزار می‌شود.


کد مطلب: 23314

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23314/رسانه-سبک-زندگی-فاطمی-جامعه-نهادینه-کنند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir