تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۹
۰
کد مطلب : ۲۳۳۳۵

هیئات‌ مذهبی نقش مهمی در شناساندن معارف دینی و مذهبی دارند

هیئات‌ مذهبی نقش مهمی در شناساندن معارف دینی و مذهبی دارند
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) به نقش مهم هیئت‌های مذهبی در شناساندن معارف دینی و مذهبی پرداخت و اظهار داشت: فعالیت‌های مذهبی در استان بوشهر زبان زد خاص و عام است به گونه‌ای که مراسم مذهبی این استان شهره ملی و بین‌المللی است.

وی افزود: هیئت‌های مذهبی نقش مهم و تاثیرگذاری در شناساندن فرهنگ دینی مذهبی دارند که باید رسالت خود را دراین عرصه بیشتر نشان دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر پیشینه تاریخی استان بوشهر در بعد ولایت‌مداری و محبت اهل بیت (ع) را درخشان نام برد و گفت: مردم این استان عشق و ارادت خود را به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مراسم‌های گوناگون نشان داده‌اند که باید این استان را قطب فرهنگی مذهبی کشور در ابعاد ولایی و دینی نام برد.

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان اینکه یک ‌هزار و ۱۰۰ هیئت مذهبی در استان بوشهر کار ساماندهی و برنامه‌ریزی مراسم‌ها بر عهده دارند گفت: این هیئت‌ها برنامه‌های خود را بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، سیاست‌های کلی نظام، و شیوه نامه و دستورالعمل ستاد مرکزی اجرا می‌کنند.

وی، با بیان اینکه استاندار بوشهر توجه ویژه‌ای به طرح‌های و برنامه‌های دینی و مذهبی دارد گفت: استاندار بوشهر خدمات ارزشمندی در حوزه فرهنگی، تبلیغی انجام داده‌اند که جای قدردانی دارد.

گفتنی است، چهارمین نشست فصلی شورای مرکزی هیئات مذهبی کشور ۲ اسفند ۹۳ با حضور استاندار، مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس، شهردار بوشهر و روسای شورای هیئات مرکزی استان های سراسر کشور در سالن کنفرانس هتل دلوار بوشهر برگزار شد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما