نام نویسی کاروان های نوروزی عتبات آغاز شد

شبستان , 4 اسفند 1393 ساعت 11:30

آن دسته از افرادی که در قرعه کشی پیش ثبت نام سفر به عتبات عالیات پذیرفته شده بودند می توانند از امروز دوشنبه ۴ اسفند ماه، نسبت به ثبت نام نهایی خود در کاروان ها اقدام کنند.


محسن نظافتي مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت كشور با اعلام آغاز نام نویسی در کاروان های نوروزی عتبات گفت: آن دسته از افرادی که در قرعه کشی پیش ثبت نام سفر به عتبات عالیات پذیرفته شده بودند میتوانند از امروز دوشنبه ۴ اسفند ماه، نسبت به ثبت نام نهایی خود در کاروان ها اقدام کنند.

وی افزود: پيش ثبت نام اعزام‌هاي نوروزي عتبات عاليات سال جاری از ۱۸ بهمن ماه آغاز شده بود و تا ۲۷ بهمن ماه ادامه داشت و متقاضیان طی این مدت فرصت داشتند با مراجعه به سايت پيش ثبت نام به نشانيwww.atabat.haj.ir نام نويسي كنند.

وی اضافه کرد: آن دسته از متقاضیانی که نسبت به ثبت نام نهایی خود مبادرت نمایند می توانند براساس زمان بندی کاروان ها از ۲۱ اسفندماه تا ۲۵ خرداد ماه سال آینده به این سفر با برکت اعزام شوند.

گفتنی است طبق اعلام سازمان حج و زیارت دارندگان اولویت‌های ۱ و ۲ از ساعت ۹ صبح امروز دوشنبه ۴ اسفند ، اولویت‌های ۳ و ۴ از ساعت ۱۰ صبح امروز همچنین دارندگان اولویت‌های ۵ و ۶ از ساعت ۱۱ و دارندگان اولویت‌ ۷ از ساعت ۱۴ بعدازظهر امروز می توانند با مراجعه به سامانه پیش ثبت نام عتبات به نشانی www.atabat.haj.ir ، نسبت به انتخاب کاروان و قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام نمایند و دارندگان اولویت ۸ (ذخیره) نیز از ساعت ۱۰:۳۰ روز پنجشنبه ۷ اسفندماه با مراجعه به سامانه پیش ثبت نام عتبات می توانند از وضعیت پذیرش خود مطلع شوند.


کد مطلب: 23338

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23338/نام-نویسی-کاروان-های-نوروزی-عتبات-آغاز

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir