برگزاری اختتامیه نهمین سوگواره نواها و اشعار آیینی

اسامی برگزیدگان مشخص شد

مهر , 4 اسفند 1393 ساعت 14:03

برگزیدگان نهمین سوگواره نواها و اشعار آیینی و برنامه اختتامیه این سوگواره اعلام شد.


مصطفی زیبایی نژاد دبیر برگزاری نهمین سوگواره نواها و اشعار آئینی از مشخص شدن برگزیدگان نهایی سه رشته از چهار رشته مسابقه سوگواره خبر داد و برنامه اختتامیه سوگواره را هم اعلام نمود.

وی در این توضیحات بیان کرد: داوری نهایی سوگواره در ۲ بخش شعر، سبک به پایان رسیده است و برگزیدگان آن در سایت هیئت اعلام شده و در رشته مداحی و دعاخوانی داوری مرحله اول (غیر حضوری) به پایان رسیده است و برگزیدگان برای مرحله دوم به تهران دعوت شده اند که این مرحله صبح روز پنج شنبه ۷ اسفندماه در چهار مقطع سنی در دو رشته در حسینیه شهدای بسیج برگزار می شود.

وی درباره برنامه اختتامیه اظهارداشت: بعد از مشخص شدن برگزیدگان نهایی دو بخش مداحی و دعاخوانی آئین اختتامیه این سوگواره با سخنرانی جناب دکتر غلامعلی حدادعادل و حضور مسئولین کشوری و مداحان و شاعران آیینی پیشکسوت و جوان پنج شنبه هفتم اسفندماه از ساعت ۱۹ در تالار ایوان شمس برگزار می شود.

زیبایی نژاد افزود: در این برنامه علاوه بر سخنرانی، شاهد اجرای برخی از برگزیدگان سوگواره و برخی میهمانان ویژه از جمله امیری اسفندقه، محسن طاهری، محمد صمیمی و تعدادی از مداحان و شاعران پیشکوت خواهیم.

شایان ذکر است شرکت در مراسم آیین اختتامیه برای عموم مردم آزاد است.

برای مشاهده اسامی برگزیدگان نهمین سوگواره نواها و اشعار آیینی اینــجـا کلیک کنید.


کد مطلب: 23341

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23341/برگزاری-اختتامیه-نهمین-سوگواره-نواها-اشعار-آیینی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir