مراسم جشن شب میلاد حضرت زینب(س) در حسینیه فاطمة الزهرا(س) برگزار شد

عقیق , 6 اسفند 1393 ساعت 8:06

مراسم جشن شب میلاد حضرت زینب(س) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن آبادی و مداحی حاج سعید حدادیان و کربلایی محمد حسین حدادیان در حسینیه فاطمة الزهرا(س) برگزار شد.


مراسم جشن شب میلاد حضرت زینب(س) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن آبادی و مداحی حاج سعید حدادیان و کربلایی محمد حسین حدادیان در حسینیه فاطمة الزهرا(س) برگزار شد.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام حسن آبادی؛

_ یک وقت معصیتی را انجام می دهید و آن را کوچک می شمارید در حالی که خدا از همان ناراحت می شود و تو نمی دانی. هیچ دعایی را کوچک نشمارید شاید همان را خدا می پذیرد. خیلی وقت ها که حاجت ها را نمی گیریم؛ گیر خودمان می باشیم و معصیت کار هستیم و شاید به صلاحمان نباشد و اینکه خدا دوستمان دارد و همه این ها حکمت خداست و ما نمی دانیم. خدا ما را در خوف و رجا گذاشته است و باید در دو راهی بمانیم.

_ خدا آمده و ولی، رفیقش، دوست خودش را در بین بنده هایش مخفی کرده است پس کسی را کوچک نشمارید و شاید کسی را که شما قبول ندارید و تحویلش نمی گیرید در پیش خدا خیلی آبرو دارد و تو نمی دانی. به ما یاد داده اند که هر کسی را که دیدید بگویید این آدم از من بالاتر است.ولی و دوست خدا را هیچ جور نمی شود تشخیص داد و مانند لباس روحانیت نیست که معلوم باشد. خیلی ها هستند که سیمشان وصل است و ما نمی دانیم.ما گیرمان ظاهر است.

_ در روایتی آمده است که خدا به موسی وحی کرد و سه دسته را مشخص کرد. ای موسی اگر ظاهرش قشنگ تر از باطنش باشد، او واقعاً دشمن من است. و ظاهر و باطنش یک جور باشد و مساوی باشد او مؤمن است و کسی که باطنش از ظاهرش قشنگ تر است او ولی و دوست من است.

_ خون، شراب، کافر، خوک، سگ، مردار و ... نجس است. برای پاک شدن این ها باید شستشو دهیم. اما به میت انسان اگر دست بزنیم باید غسل کنیم تا پاک شویم. من و شما این هستیم و ته همه ما همین است.

_ نمی ارزد که در این چهار صباح زندگی عمل مان طوری باشد که خوشایند خداوند نباشد. عزرائیل به اندازه پلک زدن امان به کسی نمی دهد.باطن های خود را درست کنیم. ظاهرمان را یک نفر هست که بشوید. فلسفه کفن این است که همه یک طور باشند.

_ اولیاء خدا و همه بندگان خدا را دست کم نگیریم. گوهر شناس می خواهد که اولیاء خدا را بشناسد. اولیاء خدا هیچ نشانه ای ندارند. شهدای ما تک تکشان ولی خدا بودند. راهی را که خیلی از عرفا برای رسیدن به خدا سال ها طی کردند این شهدا در عرض یک هفته و یک ماه طی کردند.




کد مطلب: 23372

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23372/مراسم-جشن-شب-میلاد-حضرت-زینب-س-حسینیه-فاطمة-الزهرا-برگزار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir