«رستاخیز» در شب نخست برپایی جشنواره «رویش» اکران شد

ایکنا , 6 اسفند 1393 ساعت 11:09

اکران ویژه فیلم سینمایی «رستاخیز» در نخستین شب برگزاری نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش»، گرمی خاصی را به پردیس سینمایی آزادی بخشید.


به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، فیلم سینمایی «رستاخیز» ساخته احمدرضا درویش شب گذشته، ۵ اسفند با حضور کارگردان و عوامل فیلم در جشنواره اکران شد. اکران این فیلم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان جشنواره و هنرمندان سینما روبرو بود.

«رستاخیز» که پیش از این در جشنواره سی و دوم فیلم فجر حضور داشت، روایتی تاریخی از واقعه عاشوراست. این فیلم بعد از حدود یک سال در جشنواره رویش دوباره اکران شد و به دلیل استقبال از آن به صورت همزمان در سه سالن سینما به نمایش درآمد.

گفتنی است نسخه اصلاح شده این فیلم با کوتاه شدن ۵ دقیقه آن به نمایش درآمد. احمدرضا درویش به همراه عوامل فیلم رستاخیز از جمله بابک حمیدیان، پرویز پورحسینی و حسن پورشیرازی، سروش گودرزی، انوش معظمی، تقی علیقلی‌زاده و سیدعلی قائم‌مقامی در این مراسم حضور داشتند.

نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش تا روز هفتم اسفندماه در پردیس سینمایی آزادی ادامه دارد. اختتامیه این جشنواره روز هشتم اسفند در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 23384

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23384/رستاخیز-شب-نخست-برپایی-جشنواره-رویش-اکران

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir