«برج ۱۱۰» هنوز برای چاپ به ناشر سپرده نشده است

ایکنا , 9 اسفند 1393 ساعت 8:05

نویسنده رمان «برج ۱۱۰» که با محوریت امام علی(ع) در روزگار معاصر نوشته شده است، اظهار کرد: پنج ماه است که اثر را برای چاپ به بنیاد ادبیات داستانی سپرده‌ام، اما هنوز ناشری را برای چاپ کتاب پیدا نکرده‌اند.


فیروز زنوزی جلالی، نویسنده و کارشناس حوزه ادبیات درباره مراحل چاپ رمان «برج ۱۱۰» که با محوریت امام علی(ع) در دنیای امروز نوشته شده است، عنوان کرد: مدت پنج ماه است که این اثر را به بنیاد ادبیات داستانی سپرده‌ام و کار دست آنهاست و اینکه چه زمانی آن را چاپ کنند مشخص نیست.

وی با بیان اینکه انتظار داشتم این اثر طی امسال به چاپ برسد، افزود: بر اساس صحبت‌هایی که با بنیاد ادبیات داستانی کرده‌ام، مشخص شده است که کارشناسان این موضوع به دنبال پیدا کردن ناشری برای چاپ این اثر و دیگر آثاری هستند که در دست دارند.

زنوزی جلالی درباره اینکه اثرش تا برپایی نمایشگاه کتاب به چاپ می‌رسد یا خیر، گفت: بر اساس اطلاعاتی که دارم متوجه شده‌ام که هنوز موفق نشده‌اند که ناشر مناسبی را برای این کار پیدا کنند. البته آرزوی من این است که این کتاب دست‌کم تا برپایی نمایشگاه کتاب منتشر شود.

وی بیان کرد: مدت چهار سال برای نگارش این کتاب زحمت کشیده‌ام و تا زمانی که کتاب منتشر نشود، انگیزه انجام کار دیگری را ندارم. این در حالی است که سوژه‌های فراوانی را برای نگارش کتاب در ذهن دارم.

این مدرس حوزه ادبیات داستانی اظهار کرد: وقتی پس از خستگی متناوب سه، چهار ساله، حاصل زحمات نویسنده در قالب کتاب منتشر نمی‌شود، انگیزه و انرژی انجام کارهای بعدی از انسان گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه هنوز درباره طرح جلد کتاب نیز با من صحبت نشده است، افزود: مسائل بسیار کلی‌تر از این موضوع مطرح است و مسئولان بنیاد ادبیات داستانی درباره این اثر هنوز به این ظرائف نرسیده‌اند.


کد مطلب: 23402

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23402/برج-۱۱۰-هنوز-چاپ-ناشر-سپرده-نشده

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir