اعلام ظرفیت اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات/ شروع اعزام 21 اسفند

مهر , 9 اسفند 1393 ساعت 10:22

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان از آغاز اعزام دانشجويان به عتبات عاليات (نجف،کربلا، کاظمین) از ۲۱اسفند ماه خبر داد و گفت: ظرفیت اعزام 3 هزارو 500 نفر اعلام شده است .


محمد زارع، معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از ۲۱ اسفندماه آغاز و تا ۱۹ فروردین ماه ادامه خواهد یافت و در این مدت روزانه ۳ کاروان از سراسر کشور اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به ظرفیت های اعلام شده افزود: ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از دانشگاهیان در این دوره اعزام می شوند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان تصریح کرد: هزينه عتبات دانشگاهیان بسته به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است و میانگین قیمت به صورت زمینی یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و هوایی یک میلیون و ۶۵۰هزار تومان برآورد شده است و با انعقاد تفاهم نامه با بانك‌ تجارت براي دانشجويان وام یک میلیون تومانی نيز در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: تغییر قیمت عتبات عالیات بر اساس تغییر محاسبه نرخ ارز بوده و از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شده است.

زارع یادآورشد: دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات می توانند جهت تشرف به دفاتر ستاد در استان های سراسر کشور تماس بگیرند.

وی همچنین در خصوص اعزام دانشجویان دختر به عتبات و عالیات گفت: دانشجویان دختر به همراه محارم خود (پدر ، مادر) می توانند برای ثبت نام اقدام کنند و به تنهایی اعزام نخواهند شد.


کد مطلب: 23411

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23411/اعلام-ظرفیت-اعزام-دانشگاهیان-عتبات-عالیات-شروع-21-اسفند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir