۱۵ سکانسِ «شاهزاده روم» اصلاح می‌شود

مهر , 9 اسفند 1393 ساعت 10:35

تهیه کننده انیمیشن «شاهزاده روم» از انجام اصلاحات روی فیلم تا پایان اسفندماه و همچنین پیگیری پروانه نمایش فیلم بعد از تعطیلات فروردین ماه سخن گفت.


حامد جعفری درباره اکران و شرکت پخش‌کننده فیلم «شاهزاده روم» بیان کرد: حدود ۱۵ سکانس این فیلم ایراد داشت و نیازمند اصلاحاتی بود که ما ناگزیر شدیم بعضی از صحنه های فیلم را مجددا رندر کنیم.

وی ادامه داد: ما بعد از اکران فیلم در جشنواره سی و سوم فیلم فجر شروع به اصلاحات این فیلم کردیم و حالا بخشی از این اصلاحات انجام شده است و احتمالا تا پایان اسفندماه باقی پلان ها نیز رندر شده و جایگزین قسمت های مورد نیاز می شود.

تهیه کننده فیلم «شاهزاده روم» با اشاره به اینکه این اصلاحات تا پایان اسفند ماه انجام می شود، گفت: پیگیری برای گرفتن پروانه نمایش فیلم به سال بعد موکول می شود و از ۱۵ فروردین ماه برای این منظور اقدام خواهیم کرد. همان زمان پخش کننده اصلی فیلم هم مشخص خواهد شد.

جعفری در پایان درباره زمان اکران فیلم در کشور لبنان نیز بیان کرد: دوستان در لبنان علاقمند هستند که «شاهزاده روم» همزمان با ایران اکران شود اما اگر امکان این همزمانی فراهم نشود خودشان این فیلم را نیمه شعبان به اکران عمومی می رسانند.

داستان انیمیشن «شاهزاده روم» درباره زندگی مادر گرامی امام عصر (عج) است. این انیمیشن اولین فیلمی است كه زندگی این بانوی بزرگ را كه از نوادگان قیصر روم است و از سوی مادر از نوادگان شمعون از یاران حضرت عیسی(ع) محسوب می شود به تصویر می‌كشد. در این فیلم سازندگان تلاش كردند سرنوشت این شخصیت كمتر شناخته شده را براساس مستندات تاریخی كه وجود داشته به تصویر بكشند.

آغاز فیلم با پیامی الهی از یک فرشته به اسم ملیكا كه در كالبد پروانه تصویر شده است، شروع می‌شود. در این انیمیشن تلاش شده تا علاوه بر توجه به عناصر جذاب برای جذب مخاطب كودک و نوجوان داستان به گونه‌ای روایت شود كه سلیقه مخاطب بزرگسال را نیز در بر بگیرد.

برخی از عوامل این فیلم بدین شرح هستند: تهیه كننده: حامد جعفری، نویسنده: هادی محمدیان، مدیر تولید: مهدی پاكدل، تدوین: حسن ایوبی، آهنگ ساز: آریا عظیمی‌نژاد، صداگذار: حسین مهدوی و مدیر دوبلاژ: ناصر طهماسب.


کد مطلب: 23412

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23412/۱۵-سکانس-شاهزاده-روم-اصلاح-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir